مقدمه

رقابت در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین هر روز سخت‌تر از پیش می‌شود و هر تجارتی که درنگ کند، کسب‌وکار دیگری جای او را خواهد گرفت و به پیش خواهد رفت. برای موفق شدن در این دنیای پر از رقابت، توجه به ابزارهایی که بتواند شما را یک قدم از دیگران جلوتر قرار بدهد یا حداقل جایگاه فعلی شما را تثبیت کند، یک ضرورت محسوب می‌شود. یکی از این ابزارها در دنیای دیجیتال، سئو است که در این سال‌ها اهمیت بسیاری پیدا کرده و رعایت اصول آن، به کلید موفقیت یک کسب‌وکار تبدیل شده است.

سئو چیست ؟

سئو (SEO) که مخفف عبارت Search Engine Optimization است، بهینه سازی برای موتورهای جست‌وجو معنی می‌دهد و به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که اگر به درستی انجام شود، می‌تواند جایگاه وبسایت شما را در موتورهای جست‌وجو بالا ببرید و بازدید از سایت‌تان را افزایش بدهد. این فعالیت‌ها، گستره‌ی وسیعی از تکنیک‌ها و دستورالعمل‌ها را در برمی‌گیرد که باعث می‌شود ترافیک سایت شما بالا برود و توجه موتورهای جست‌وجو به سوی کسب‌وکار و وبسایت‌تان جلب شود.
البته این روزها مفهوم جدیدتری نیز وارد دنیای سئو وارد شده است که از آن به عنوان Search Experience Optimization یاد می‌کنند که این عبارت بهینه سازی تجربه‌ی کاربری از جست‌وجو معنی می‌دهد. این به معنی است که سئوی یک وبسایت دیگر محدود به موتورهای جست‌وجو نیست و تجربه‌ای که کاربر پس از بازدید از وبسایت شما به دست می‌آورد، نیز اهمیت زیادی دارد. بازدیدکنندگان باید پس از بازدید از وبسایت شما، تجربه‌ی خوبی داشته و از استفاده از امکانات و بخش‌های مختلف آن راضی باشند. موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل، در سال‌های اخیر اهمیت زیادی به تجربه‌های که کاربر از استفاده از یک سایت به دست می‌آورد و انتظارهایی که دارد، می‌دهند.

اهمیت سئو

بسیاری از مشتریان و کاربران بالقوه‌ی شما ، برای پیدا کردن خواسته‌های خود از اینترنت و موتورهای جست‌وجو کمک می‌گیرند و بازار هدف بسیاری مناسبی برای شما و کسب‌وکارتان به حساب می‌آیند. مردم این روزها برای پیدا کردن پاسخ سؤال‌شان یا جست‌وجوی چیزی که به آن نیاز دارند، به گوگل یا دیگر موتورهای جست‌وجو مراجعه می‌کنند و به نتیجه‌ای که از آن‌ها می‌گیرند، اعتماد می‌کنند. به همین دلیل شما اگر بتوانید کاری کنید که وبسایت شما بعد از جست‌وجوی کاربران، در صفحه‌ی نتایج در رتبه‌های برتر دیده شود، برنده شده‌اید. سئو به شما کمک می‌کند به این هدف برسید.
موفقیت در سئو سه فاکتور اصلی دارد که در ادامه به طور مختصر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سئو تکنیکال

سئوی تکنیکال یا سئوی فنی، بیشتر روی بستر سایت کار می‌کند و به کدنویسی سایت، نشانه‌گذاری‌های استاندارد، رعایت اصول سئو در طراحی وبسایت، طراحی نسخه‌ی ریسپانسیو، بهینه‌سازی سرعت سایت و غیره می‌پردازد. رعایت این گزینه‌ها به سایت شما اجازه می‌دهد بستری قوی و استاندارد داشته باشد و بتواند محتوا را روی یک سیستم درست بچیند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا در زمینه‌ی تدوین استراتژی محتوا، شناسایی کلمه‌های کلیدی مناسب برای کسب‌وکار، تولید محتوای مفید، آنالیز رقبا، برچسب ‌گذاری، لینک سازی و غیره فعالیت دارد. هیچ کار سئویی بدون محتوا موفق نمی‌شود.

لینک ‌سازی هدفمند

با رعایت دو مؤلفه‌ی بالا، تنها یک قدم دیگر برای رسیدن به موفقیت و رسیدن به صفحه‌ی اول نتایج گوگل دارید، لینک سازی هدفمند. لینک سازی خارجی از طریق لینک دادن در شبکه‌های اجتماعی، فروم‌های تخصصی، رپرتاژ آگهی، کامنت مارکتینگ، بک لینک سازی و غیره انجام می‌شود و می‌تواند رتبه‌ی سایت شما را بهبود ببخشد.

برخی مشتریان

طرح های خدماتی سئو

طرح برنزی


  • ارائه استراتژی
  • سئو تکنیکال
  • ایجاد سرچ کنسول
  • ایجاد گوگل آنالیتیکس
  • ارائه راهکار های کلیدی در کسب و کار شما
  • جستجوی کلمات کلیدی
  • تولید سی هزار کلمه

قیمت :
2,000,000
تومان

طرح نقره ای


  • ارائه استراتژی
  • سئو تکنیکال
  • ایجاد سرچ کنسول
  • ایجاد گوگل آنالیتیکس
  • ارائه راهکار های کلیدی در کسب و کار شما
  • جستجوی کلمات کلیدی
  • تولید سی هزار کلمه

قیمت :
5,000,000
تومان

طرح طلایی


  • ارائه استراتژی
  • سئو تکنیکال
  • ایجاد سرچ کنسول
  • ایجاد گوگل آنالیتیکس
  • ارائه راهکار های کلیدی در کسب و کار شما
  • جستجوی کلمات کلیدی
  • تولید سی هزار کلمه

قیمت :
10,000,000
تومان

طرح سازمانی


  • ارائه استراتژی
  • سئو تکنیکال
  • ایجاد سرچ کنسول
  • ایجاد گوگل آنالیتیکس
  • ارائه راهکار های کلیدی در کسب و کار شما
  • جستجوی کلمات کلیدی
  • تولید سی هزار کلمه