logo
blog cover

ردیاب خودرو تلتونیکا Teltonika FM1202

23 آذر 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

ردیاب خودرو تلتونیکا Teltonika FM1202

همان طور که می‌دانید، ردیاب‌ها قادر هستند تا کارهای متفاوتی را برای ما انجام دهند. از این وسایل در جاهای گوناگونی استفاده می‌شود و یکی از برجسته‌ترین آن‌ها را هم باید در خودرو به شمار آورد. استفاده از ردیاب‌ها در خودرو قدمت بالایی دارد. از زمان قدیم، انسان‌ها از این کار به منظور جلوگیری از برخی سواستفاده‌ها و همچنین بهره بردن از بعضی از امکانات این تجهیزات بهره می‌بردند.


با نگاه به گذشته، متوجه می‌شویم که ردیاب‌های چندانی در جهان وجود نداشتند و صرفا چند نمونه از آن‌ها در بازار موجود بود. خوشبختانه رفته رفته تنوع و کیفیت این تجهیزات هم بیشتر شد و امروزه می‌توان مقادیر فراوانی از آن‌ها را در بازار مشاهده کرد. ضمن این که عده بیشتری هم با مشاهده چنین قابلیت‌هایی تصمیم به استفاده از آن‌ها را گرفتند.

ردیاب‌های خودرو خود به چند مدل تقسیم می‌شوند و ویژگی‌های جداگانه‌ای هم در هر کدام وجود دارد. با این حال، همه آن‌ها برای هدف مشترکی به وجود آمده‌اند. بهره بردن از این ردیاب‌ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در واقع انسان‌ها با توجه به نیاز و بودجه‌ای که دارند، قادر به استفاده از یکی از آن‌ها خواهند بود.

رفته رفته تعداد برندها نیز بیشتر شد و در حال حاضر، برندهای فراوانی بر روی این تجهیزات کار می‌کنند تا بتوانند محصولات خود را به دست مشتریان برسانند. یکی از این شرکت‌ها را باید تلتونیکا به شمار آورد که انصافا محصولات فوق العاده‌ای را تا به حال در دسترس قرار داده است. این ردیاب‌ها می‌توانند نیازهای گوناگون انسان‌ها در این حوزه را برطرف سازند.

اکنون سعی داریم تا در مورد یکی از ردیاب‌های این شرکت یعنی تلتونیکا Teltonika FM1202 با هم صحبت داشته باشیم. در واقع باید دید که دلیل این همه محبوبیت این دستگاه چیست و چرا شما باید نسبت به خرید آن اقدام نمایید. پس در صورتی که به دنبال چنین ردیابی هستید، این مقاله را هرگز از دست ندهید.


مشخصات ردیاب تلتونیکا Teltonika FM1202

در قدم اول باید گفت که ردیاب تلتونیکا Teltonika FM1202 طول عمر بالایی دارد. در واقع این هدف تیم سازنده آن است که دستگاه‌هایی با کیفیت و با طول عمر بالا تولید نماید. شما عزیزان برای مدتی طولانی قادر هستید تا از امکانات موجود در این دستگاه نهایت بهره را ببرید.

برند تلتونیکا رقیبان فراوانی دارد، اما سعی دارد تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. مزیت دیگر تلتونیکا Teltonika FM1202 این است که با انواع خودورها سازگاری دارد و تقریبا می‌توان از آن برای هر ماشینی استفاده کرد. در واقع این ردیاب به سنسورهای گوناگونی وصل می‌شود و قابلیت انصال به سنسوری تحت عنوان iWire نیز در آن به چشم می‌خورد. چنین قابلیتی در بسیاری از دستگاه‌های رقیب مشاهده نمی‌شود.

این دستگاه سنسور دما را هم در خود دارد و می‌تواند دما را تا اندازه بسیار دقیقی به شما نشان دهد. ضمن این که اگر دمای خودرو از حد استاندارد بالاتر یا پایین‌تر برود، هشدارهایی برای راننده ارسال خواهد شد تا بتواند تمهیدات لازم را برای برطرف کردن مشکل در نظر داشته باشد.

مشخصات فیزیکی تلتونیکا Teltonika FM1202

1- در این ردیاب‌ها، ماژول‌های چهارگانه‌ای وجود دارد و همین باعث شده است تا از چهار باند متفاوت پشتیبانی داشته باشد. باندهای 850، 1000، 1800 و 1900 مگاهرتزی در این دسته قرار دارند.

2- نحوه کار این ردیاب به وسیله پیامک به مرحله سرانجام می‌رسد. به عبارت دیگر، چنان چه مشکلی برای خودروی شما رخ دهد، نتیجه آن از طریق پیامک برایتان ارسال خواهد شد. این کاری است که تیم سازنده انجام داده است و دقت فراوانی هم در این زمینه به چشم می‌خورد. در واقع سازندگان از جی پی اس و ماهواره‌های قدرتمندی از بخش‌های گوناگون جهان استفاده کرده‌اند تا بتوانند بهتر به نتیجه برسند و رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.


ویژگی های سخت افزاری تلتونیکا Teltonika FM1202

1- پردازنده این دریاب به صورت M3 Cortex است که از این نظر نیز نوعی مزیت به شمار می‌رود. این در حالی است که شاید دیگر مدل‌ها از سایر برندها، چنین ویژگی‌ای را در خود نداشته باشند.

2- از دیگر قابلیت‌های این ردیاب نیز باید به سنسور حرکت اشاره داشت. این سنسسور به صورت داخلی است و با دقت زیادی کار می‌کند. البته به این سنسور شتاب سنج نیز گفته می‌شود که در بحث رانندگی می‌تواند یاری رسان شما عزیزان خواهد بود.

3- در پایان بخش مربوط به ویژگی‌های ساخت افزاری نیز باید گفت که حافظه داخلی این ردیاب از برند تلتونیکا به اندازه شانزده مگابایت در نظر گرفته شده است.


خصوصیات ظاهری تلتونیکا Teltonika FM1202

1- در این ردیاب می‌توان پورت USB را هم پیدا کرد. این پورت می‌تواند اطلاعات و داد‌های مختلف را به گوشی همراه شما و یا برعکس منتقل کند. این برند در ابتدا چنین قابلیتی را بر روی دستگاه‌های خود نداشت، اما کم کم تصمیم گرفت که آن را اضافه کند. همین هم باعث شد تا محبوبیت محصولات آن دو چندان شود.

2- ضمن این که به جز پورت گفته شده، دو ورودی دیجیتالی نیز در این دستگاه موجود است. این ورودی‌ها نیز به نوبه خود می‌توانند سهمی در بهتر شدن این دستگاه داشته باشند.

3- از دیگر ویژگی‌های ظاهری این ردیاب باید به ورودی آنالوگ یا دیجیتال اشاره داشت. البته این ورودی‌ها کاملا از سوی استفاده کنندگان قابل تنظیم خواهد بود.

4- همان طور که گفته شد، سنسور دما یکی از خصوصیات این دستگاه است که از روی ظاهر هم می‌توان به وجود آن پی برد.

5- 7 منبع تغذیه مختلف بر روی این دستگاه وجود دارد که این هم به نسبت محصولات قبلی تلتونیکا به چشم می‌آید.

6- جالب است بدانید که نمایشگرهایی بر روی این دستگاه دیده می‌شود که اطلاعات گوناگون را در اختیار شما قرار خواهد داد. به بیان دیگر، شما می‌توانید وضعیت دستگاه را به وسیله این نمایشگرها به خوبی مشاهده نمایید.


دیگر ویژگی های تلتونیکا Teltonika FM1202

1- در این ردیاب می‌توان حالت خواب یا Sleep Mode را مشاهده نمود.

2- تمام فرایندهای موجود در این دستگاه به صورت آنلاین انجام می‌گیرند.

3- این ردیاب می‌تواند به اندازه 8000 داده را در خود ذخیره نماید تا در هر زمان که نیاز داشتید، از آن‌ها استفاده نمایید.



دسته بندی ها:ردیاب خودرو تلتونیکا Teltonika FM1202تلتونیکا FM1202Teltonika FM1202Teltonika FM1202 car tracker

جدیدترین مقاله