logo
blog cover

نرم‌افزار مدیریت سرویس کارکنان الستیک: تحولی هوشمند در مدیریت منابع انسانی

22 بهمن 1402
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

نرم افزار مدیریت سرویس کارکنان شرکت ها الستیک به عنوان یک پلتفرم هوشمند و کامل در زمینه مدیریت کارکنان و ارائه خدمات به آن ها عمل می کند. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، امکانات متنوعی را فراهم می‌کند. نرم افزار مدیریت سرویس کارکنان الستیک به عنوان یک پلتفرم جامع و هوشمند، در زمینه مدیریت منابع انسانی شرکت ها با استفاده از تکنولوژی های نوین، امکانات متنوعی را فراهم می کند تا فرآیندهای اداری و سرویس های به کارکنان بهبود یابد.

 

6  ویژگی و کاربرد اصلی نرم افزار الستیک برای مدیریت سرویس کارکنان


1.     برنامه ریزی و زمانبندی هوشمند فعالیت پرسنل با استفاده از سامانه الستیک

 

نرم افزار الستیک به مدیران این امکان را می‌دهد تا با هوشمندی برنامه های کاری را برای کارکنان تهیه و زمانبندی کنند، این اقدام باعث بهبود تراز تعادل بین کار و زندگی شخصی پرسنل می‌شود.


2.     مدیریت حضور و غیاب کارکنان در سامانه الستیک

 

نرم افزار مدیریت سرویس کارکنان الستیک از طریق سامانه حاضری کارکنان، حضور و غیاب را به دقت ثبت می‌کند و به مدیران امکان نظارت در زمینه حضور و غیاب و ایجاد گزارش های دقیق را فراهم می‌سازد.


3.     سامانه اطلاع رسانی به کارکنان در اپلیکیشن پرسنل الستیک

 

نرم افزار الستیک به کمک سیستم اطلاع رسانی و اپلیکیشن مدیریت کارکنان، مدیران را قادر می سازد تا به کارکنان خود پیام ها، اطلاعیه ها، و آگاهی های مرتبط با سرویس ها را ارسال کنند.


4.     امکانات خود خدمتی در اپلیکیشن پرسنل الستیک

 

کارکنان از طریق اپلیکیشن  می توانند به صورت خودخدمتی به اطلاعات مرتبط با حقوق و مزایا، تعطیلات، و دیگر خدمات دسترسی داشته باشند.


5.     پورتال اختصاصی کارکنان در سامانه الستیک

 

نرم افزار الستیک از یک پورتال مجزا برای کارکنان بهره می‌برد که به آن ها امکاناتی مانند مشاهده برنامه کاری، درخواست مرخصی، و ثبت اطلاعات شخصی را می‌دهد.


6.     گزارش دهی و تحلیل داده در نرم افزار الستیک

 

سامانه الستیک اطلاعات حاصل از فعالیت ها و حضور و غیاب را جمع آوری کرده و از طریق گزارش دهی و تحلیل داده به مدیران امکان ارزیابی عملکرد و بهبود فرآیندها را می دهد.


به کمک این ویژگی ها، نرم افزار مدیریت سرویس کارکنان الستیک به شرکت ها کمک می‌کند تا به طور بهینه تر و کارآمدتر سرویس های خود را مدیریت و ارائه دهند. همچنین، سامانه الستیک با بهره گیری از این ویژگی ها، به شرکت ها این امکان را می‌دهد که به طور هوشمندانه منابع انسانی خود را مدیریت کنند، این موضوع باعث افزایش بهره وری و کیفیت خدمات به کارکنان می‌شود.


دسته بندی ها:مدیریت سرویس کارکنانحضور و غیاب پرسنل

جدیدترین مقاله