logo
blog cover

معرفی شرکت تلتونیکا

2 دی 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

مختصری راجع به شرکت تلتونیکا

Teltonika با 1.200.000 ردیاب GPS فروخته شده در سال 2018 یک تولید کننده پیشرو در ارائه راه حل های مدیریت ناوگان در اروپا و در حال حاضر در سراسر جهان است. این شرکت توانسته است با ترکیب فناوری‌های پیشرو، دانش و رهبری در طراحی و ساخت دستگاه‌ها، موارد استفاده گسترده ای را در این صنعت پوشش دهد؛ از مدیریت ناوگان حمل و نقل و امنیت آنها گرفته تا خدمات گسترده مربوط به خودرو که بسیار کاربردی است. اما شرکت تلتونیکا چیزی فراتر از این است و توانسته در اینترنت اشیا و دیگر تکنولوژی‌های به روز هم پیشگام باشد، برای همین می‌توان دید که در سرتاسر جهان در حال تاسیس شعبات مختلف است.


تلتونیکا با ایجاد محصولات جدید الهام بخش صنعت خود برای تغییر جهان و استفاده از پیشرفته ترین فناوری های موجود در بازار است. نوآوری همیشه نبض شرکت تلتونیکا خواهد بود و این در محصولات این شرکت کاملا مشهود است. چشم انداز و اشتیاق افرادی که در تلتونیکا کار می کنند، از گذشته تا به امروز تاریخ این شرکت را ساخته است. گفتنی است امروزه شرکت تلتونیکا مجموعه‌ای گسترده، با محصولات بسیار خاص و ویژه، ابزارهای قدرتمند برای مدیریت هزاران دستگاه با یک کلیک است که فرصت های قوی برای رشد کسب و کار شما فراهم می کند.


ماموریت‌های شرکت تلتونیکا

مهارت‌های استثنایی شرکت تلتونیکا نشان‌دهنده نیازهای این شرکت برای نزدیک‌تر شدن به مشتریان خود در هر منطقه‌ای از جهان است. تجربه طولانی مدت، زنجیره تامین قابل اعتماد، محصولاتی با بالاترین فناوری نشان دهنده توانایی این شرکت در تولید میلیون ها دستگاه برای مشتریان است.


چشم انداز شرکت تلتونیکا

به گفته این شرکت، آنها در آرزوی تبدیل شدن به یکی از رهبران جهانی در ارائه راه حل های منحصر به فرد صنعت خود هستند که به آسان تر کردن زندگی مردم کمک می‌کند. آنها مشتاق هستند که محصولات حرفه ای خود را در سرتاسر نقاط جهان به فروش برسانند تا مردم بتوانند از دستگاه‌های منحصربه‌فرد آنها استفاده کنند.


ارزش های تلتونیکا

به گفته مدیران این شرکت: ما نه تنها کار می کنیم، بلکه زندگی می کنیم تا به مردم کمک کنیم و با آنها مهربانی کنیم، به ویژه با کسانی که به کمک ما بیشتر نیاز دارند. ما با ایجاد هم افزایی مستمر و شجاعانه بین تلتونیکا و شرکای تجاری و همچنین مشتریان، ارزش های خود را حفظ می کنیم.


قوانین موجود در شرکت تلتونیکا

· استخدام آزادانه در مجموعه تلتونیکا

به عنوان بخشی از فرآیند استخدام، کارگران این شرکت باید با یک قرارداد کار کتبی به زبان مادری خود که حاوی شرحی از شرایط و ضوابط استخدام باشد، قبل از خروج از کشور مبدا خود، از این شرکت تاییدیه بگیرند.

بعد از استخدام همه کارها در شرکت تلتونیکا باید داوطلبانه باشد و کارگران باید در هر زمان آزاد باشند که کار خود را ترک کنند یا به کار خود پایان دهند. مدارک شناسایی، گذرنامه یا مجوزهای کار توسط قانون الزامی است و باید به شرکت ارائه دهند.


· کارگران جوان

کودک کار نباید در هیچ مرحله ای از تولید استفاده شود. اصطلاح «کودک» به هر فردی اطلاق می‌شود که کمتر از 15 سال یا کمتر از سن قانونی برای تکمیل تحصیلات اجباری داشته باشد. کارگران زیر 18 سال (کارگران جوان) نباید کارهایی را انجام دهند که احتمالاً سلامت یا ایمنی آنها را به خطر می اندازد، از جمله شیفت شب و اضافه کاری که برای آنها در این شرکت ممنوع است. ساعات کار این افراد در شرکت تلتونیکا نباید از حداکثر تعیین شده توسط قانون کشوری تجاوز کند. علاوه بر این، یک هفته کاری نباید بیش از 60 ساعت در هفته باشد، به جز در مواقع اضطراری یا غیرعادی. کارگران باید حداقل هر هفت روز یک روز مرخصی داشته باشند که این هم جز قوانین شرکت تلتونیکا است.


· دستمزد و مزایا

پرداختی به کارگران باید با تمام قوانین مربوط به دستمزد، از جمله قوانین مربوط به حداقل دستمزد، ساعات اضافه کاری و مزایای قانونی مطابقت داشته باشد. با رعایت قوانین کشوری، کارگران باید برای اضافه کاری با نرخ دستمزدی بیشتر از نرخ ساعتی معمولی حقوق دریافت کنند. برای هر دوره حقوق، به کارگران باید صورت‌حساب دستمزد به‌موقع و قابل فهمی ارائه شود که شامل اطلاعات کافی برای تأیید غرامت دقیق برای کار انجام شده باشد که این هم جز قوانین ثبت شده در شرکت تلتونیکا است.


· رفتار انسانی

هیچ گونه رفتار خشن و غیرانسانی از جمله هرگونه آزار جنسی، سوء استفاده جنسی، تنبیه بدنی، اجبار ذهنی یا جسمی یا آزار کلامی کارگران در مجموعه تلتونیکا وجود ندارد. خط مشی ها و رویه های انضباطی در حمایت از این الزامات باید به وضوح تعریف و به کارگران ابلاغ شود که از مهم‌ترین خط قرمز‌های شرکت تلتونیکا است.


· عدم تبعیض

کارمندان شرکت تلتونیکا باید به نیروی کار عاری از آزار و اذیت و تبعیض غیرقانونی متعهد باشند. شرکت ها نباید بر اساس نژاد، رنگ، سن، جنسیت، گرایش جنسی، هویت و بیان جنسیتی، قومیت یا منشاء ملی، ناتوانی، حاملگی، مذهب، وابستگی سیاسی، عضویت در اتحادیه، جانباز تحت پوشش دست به تبعیض بزنند. وضعیت استخدام و شیوه های استخدامی مانند حقوق، ترفیع، پاداش و دسترسی به آموزش برای همه افراد در شرکت تلتونیکا یکسان است.


دلایل موفقیت شرکت تلتونیکا

در این شرکت برنامه‌هایی برای آموزش مدیران و کارگران برای اجرای سیاست‌ها، رویه‌ها و اهداف شرکت برای کارمندان مجموعه گذاشته می‌شود که باید به خوبی به آنها پایبند باشند و تمامی محصولات این شرکت را طبق این اصول برای مشتریان آماده کنند.

شرکت های گروه TELTONIKA متعهد هستند که به شیوه ای سازگار و دائماً در حال بهبود با سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) برای برآوردن الزامات ISO 9001، ISO 14001 و ISO 45001 در تلاش باشند و طبق این اصول کار کنند.

همانطور که بالاتر خواندید شرکت تلتونیکا بی‌نهایت به اصولی که برای خود محترم می‌شمارد پایبند است و در نهایت می‌بینید که در سرتاسر جهان به خوبی در حال رشد بوده و به کمک مدیریت هوشمند فراگیر توانسته است برندی ارزشمند را خلق و به جهان ارائه دهد. ساختار مدیریتی و تولید این شرکت همچنین ارزش آفرینی انسانی برای نیروی کار باعث شده است محصولاتی بسیار با کیفیت را به تمامی بازارها ارائه کند و پیشگام حوزه کاری خود باشد.


دسته بندی ها:معرفی شرکت تلتونیکاIntroduction of Teltonica company

جدیدترین مقاله