logo
blog cover

نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک چه کاری می‌تواند انجام دهد که سایر سیستم‌های مدیریت سفارش نمی‌توانند؟

10 فروردین 1403
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

اولین و مهم‌ترین گام در انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت سفارش توزیع برای کسب و کار شما، شناسایی نیازهایتان است. این لیست باید جامع و منحصر به فرد برای کسب و کار شما باشد.



چه مراحلی برای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت سفارش توزیع وجود دارد؟



برای مثال، ممکن است از خود سوالاتی بپرسید مانند اینکه: آیا نیاز به پشتیبانی سفارش خرید برای تجارت الکترونیک داریم؟ آیا به مشتریان اجازه می‌دهیم تا سفارشات مکرری را ثبت کنند؟ آیا می‌خواهیم مشتریان بتوانند تاریخ تحویل خود را انتخاب کنند؟ و موارد مشابه دیگر.

پس از اینکه دیدگاهی واضح از نیازهای خود و همچنین اهمیت آن‌ها پیدا کردید، آنگاه آماده انتخاب نرم افزار مورد نیاز خود هستید.


 لیست ویژگی‌های اصلی مورد نظر شما:

در پیشنهاد خود می توانید چندین عنصر را بگنجانید، از جمله:


  • کدهای انبار (SKU)
  • حجم سفارشات
  • جزئیات وضعیت فعلی تامین کنندگان
  • جدول زمانی فرآیند خرید سیستم
  • لیست نرم افزارهای فعلی
  • شرح کامل فرآیندهای آموزشی


در نهایت، هنگام انتخاب نرم افزار برای سیستم مدیریت سفارش توزیع خود، مهم است که تحقیقات جامعی انجام دهید. این بدان معناست که خودتان باید بررسی کنید که آیا نرم افزار مدیریت سفارش انتخابی شما تمام نیازهای سازمان شما را پوشش می‌دهد و یا خیر.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از نسخه های دمو و آزمایشی است که به شما کمک می کند تا قابلیت های واقعی یک نرم افزار را در عمل ببینید.

 


نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک چه کاری می‌تواند انجام دهد که سایر سیستم‌های مدیریت سفارش نمی‌توانند؟



در حالی که سیستم‌های قدیمی‌تر فقط برای پردازش سفارشات استفاده می‌شوند، اما نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک؛ بر انطباق با تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی که شرکت شما برای تکمیل سفارشات نیاز دارد، تمرکز بیشتری دارد.

نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک با ادغام با شرکت‌ها و تامین‌کنندگان شخص ثالثی که به آن‌ها وابسته هستید، این کار را انجام می‌دهد. در واقع، این سیستم  با شفافیت بیشتر در ارائه و جمع‌آوری داده‌ها، کل فرآیند تکمیل را برای هر سفارش ساده می‌کند. این امر به کسب و کار شما امکان دسترسی به قابلیت‌های جدید زیادی را می‌دهد. این قابلیت‌ها عبارتند از:  


سیستم اتوماسیون بهبود یافته


بسیاری از سیستم‌های IT قبل از به وجود آمدن مفهوم تجارت چندکاناله؛ طراحی، ساخته و حتی به کسب‌وکارها فروخته می‌شدند.

جارت چندکاناله، روش جدیدی از خرده فروشی است که شامل نقاط تماس مختلف برای مصرف‌کنندگان، نقاط تکمیل سفارش متعدد و حتی نقاط بازگشت متعدد است.

بنابراین، اگر از سیستم‌های IT قدیمی استفاده می‌کنید که نمی‌تواند تقاضاهای تجارت چندکاناله را مدیریت کند، توانایی فروش شما محدود می‌شود و در نتیجه سود ناخالص و جریان نقدی کاهش می‌یابد.


با این حال؛ نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک با راه‌اندازی سیستم خودکار، امکان اتصال این کانال‌ها را بدون نیاز به تغییرات بیش از حد در ساختار اصلی کسب ‌و کار شما فراهم می‌کند. این امر باعث بهبود جریان نقدی و افزایش سود خالص شما خواهد شد.


سفارشی‌سازی


پیاده‌سازی و استفاده از نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک به شما این امکان را می‌دهد تا قوانین و پارامترهای خاص کسب ‌و کار خود را تعیین کنید.

این امر به این دلیل مهم است که هنگامی که کانال‌های بیشتری را به مدل کسب ‌و کار خود اضافه می‌کنید، سازمان شما باید تعریف مشخصی از نحوه عملکرد خود داشته باشد.

این امر باعث می‌شود تا به برنامه‌ریزی میزان تقاضا و برنامه اصلی تولید خود پایبند باشید و بتوانید مشتریان خود را راضی و خشنود نگه دارید.


در واقع، با کمک سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک، تعیین قوانین مرتبط با برند شما و همگام سازی جریان موجودی، قیمت گذاری، جریان اطلاعات و داده های تکمیل آسان تر از همیشه خواهد شد.

این امر به این دلیل است که این سیستم برای تطبیق با داده‌های جدید طراحی شده‌ است که منجر به یک سیستم منطقی و منسجم از فرآیندهای مختلف در کسب ‌و کار شما می‌شود.


ادغام


در مشاغل امروزی، داده‌ها از منابع مختلفی جمع‌آوری می‌شوند. به همین دلیل، چالش بر سر این است که اطمینان حاصل کنید نه تنها داده‌های درستی به دست می‌آورید، بلکه آن‌ها را با سایر منابع نیز هماهنگ می‌کنید. این امر مهم است؛ زیرا حجم عظیم داده‌ها بدون یکپارچگی پایدار که به شما امکان مشاهده کل فرآیند تامین را می‌دهد، مفید نخواهد بود.


مزیت پیاده‌سازی نرم افزار مدیریت توزیع‌شده سفارش اُلستیک این است که به شما امکان می‌دهد داده‌های داخلی و خارجی را در یک مکان واحد جمع‌آوری کنید، که در هر زمان دید بهتری را برای شما فراهم می‌کند.

این امر به شما در برنامه ریزی و زمان‌بندی تولید کارآمد و همچنین برنامه ریزی دقیق ظرفیت منابع کمک می‌کند.  


انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری


یکی از راه‌هایی که کسب ‌و کارها می‌توانند رشد کنند، اطمینان از پیش‌قدم بودن آن‌ها نسبت به روندها و فناوری‌های نوظهور است. با پیاده‌سازی نرم افزار مدیریت توزیع‌شده سفارش اُلستیک، تکامل کسب‌ و کارها به دلیل انعطاف‌پذیری که این سیستم می‌بخشد، بسیار آسان‌تر می‌شود.

با سیستم‌ مدیریت توزیع‌ سفارش اُلستیک، می‌توان تغییرات را سریع‌تر در کل سیستم اعمال و اطمینان حاصل کرد که هیچ بخشی، از حلقه داده‌ها خارج نمی‌شود.


تفاوت اصلی دیگر بین سیستم مدیریت سفارشات قدیمی و سیستم اُلستیک نحوه‌ی سازگاری سریع آن‌ها با نیازهای جدید در خرده فروشی است.

این محدودیت ها برای نرم افزار مدیریت سفارش توزیع اُلستیک وجود ندارد؛ زیرا بر اساس فناوری ابری ساخته شده است. در واقع، استفاده از این فناوری برای بهبود کارایی فرآیندهای کسب و کار بسیار مهم است و در هر زمان قابل ارتقا است.



چگونه نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک به خرده‌فروشان در مدیریت چندین کانال کمک می‌کند؟


نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک با ارائه یک نمای واحد از موجودی در فروشگاه‌های مختلف به خرده‌فروشان کمک می‌کند تا سفارشات را از هر کانالی و در هر مکانی پردازش کنند و به راحتی آن‌ها را تکمیل نمایند.

 

چگونه نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک دقت سفارش را بهبود می‌بخشد؟


نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک با ارائه دید لحظه‌ای از سطح موجودی در چندین فروشگاه‌، دقت سفارش را بهبود می‌بخشد. این امر به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از فروش بیش از حد موجودی یک کالا جلوگیری کرده و اطمینان حاصل شود که کالای مناسب برای تکمیل سفارشات مشتری در دسترس است.

دسته بندی ها:نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک

جدیدترین مقاله