logo
blog cover

ویژگی‌های کلیدی سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک چیست؟

11 فروردین 1403
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

امروزه فروشندگان بیش از هر زمان دیگری به مدیریت موثر میزان موجودی و تکمیل سفارشات وابسته هستند و به همین دلیل است که پیاده سازی سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک به یک ضرورت تبدیل شده است.



سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک چگونه کار می‌کند؟



برخی از دلایلی که سازمان‌ها از سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک استفاده می‌کنند عبارتند از:


  • هماهنگ سازی پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و فروشگاه ها؛ برای دادن امکان خرید آنلاین و تحویل در فروشگاه به مشتریان.
  • ادغام سفارشات ثبت شده توسط یک مشتری با ادغام سیستم حمل و نقل.
  • پردازش سفارشات به صورت سریع‌تر و کارآمدتر.
  • مقایسه قیمت برای دسترسی به بهترین نرخ ها و در عین حال رعایت تاریخ های تحویل مرسولات.
  • رضایت بالای مشتریان

 

در مجموع، این ویژگی‌ها به مشتریان شما امکان می دهد که کنترل بیشتری بر زمان و مکان خرید داشته باشند و در عین حال به شما در ردیابی تمامی این فرآیندها کمک می کند.

به علاوه این بینش‌ها به شما کمک می کند تا یک برنامه دقیق از ظرفیت منابع داشته باشید و بتوانید میزان خطاها را در زنجیره تامین خود کاهش دهید.


 

ویژگی‌های کلیدی سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک چیست؟

 


ویژگی‌های کلیدی سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک عبارتند از:


شفافیت در میزان موجودی:


این ویژگی؛ نمای لحظه‌ای و متمرکز از سطح موجودی در تمامی کانال‌های فروش و مکان‌ها را ارائه می‌دهد. این امر به سازمان‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد نحوه تخصیص موجودی و تکمیل سفارشات بگیرند.

همچنین این سامانه منجر به مدیریت بهتر میزان موجودی و همچنین مدیریت انبار می‌شود و اطمینان از محاسبه دقیق سطوح موجودی را تضمین می‌کند که به نوبه خود به کنترل هزینه‌های سازمان کمک می‌کند.


مدیریت سفارش:


این ویژگی سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا سفارشات را از چندین کانال فروش؛ از جمله وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های فیزیکی و بازارها، به صورت متمرکز و لحظه‌ای مدیریت کنند.

مدیریت صحیح سفارشات باعث رضایت مشتریان شما شده که منجر به افزایش درآمد خالص و حفظ مشتریان می‌شود.


بهینه سازی فرآیند اجرا:


سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک با استفاده از الگوریتم‌ها، کارآمدترین و به‌صرفه‌ترین روش برای تکمیل سفارشات را تعیین می‌کند. این بهینه‌سازی عواملی مانند سطح موجودی انبار،  هزینه‌های حمل ‌و نقل و زمان تحویل را در نظر می‌گیرد و به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا هزینه‌ها را به حداقل رسانده و زمان تحویل را بهبود بخشند.

همچنین این امر به کاهش زمان سررسید موجودی (inventory lead time) و زمان سررسید تولید (manufacturing lead time) کمک می‌کند و در عین حال اطمینان می‌دهد که به ضرب‌الاجل‌های تعیین‌شده در طول برنامه‌ریزی تقاضا پایبند هستید.


تجربه مشتریان:


این ویژگی اطلاعات لحظه‌ای در مورد در دسترس بودن محصول و زمان تحویل را ارائه می‌دهد و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا انتظارات مشتریان را مدیریت کرده و از تأخیر یا لغو سفارش جلوگیری کنند.

این امر منجر به بهبود تجربه مشتریان می‌شود و باعث تشویق مشتریان وفادار و همچنین افزایش فروش خواهد شد.


یکپارچگی:


سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک با سایر سیستم‌ها مانند سیستم‌های مدیریت انبار (WMS)، سیستم‌های مدیریت حمل‌ونقل (TMS) و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکپارچه می‌شود و راه‌حلی جامع برای مدیریت عملیات فروش و تکمیل سفارش ارائه می‌دهد.


تصمیم‌گیری:


سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک با ارائه بینش و توصیه‌های مبتنی بر داده به سازمان‌ها کمک می‌کند تا در مورد نحوه تخصیص موجودی و تکمیل سفارشات، تصمیمات آگاهانه بگیرند. این امر منجر به بهبود کارایی عملیاتی و افزایش فروش و درآمد می‌شود و باعث بهبود معیارهای عملیاتی و همچنین معیارهای کسب و کار خواهد شد.

به علاوه سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک به گونه‌ای طراحی شده‌ که قابلیت ارتقاء داشته و با سازمان‌های در حال رشد و نیازهای تجاری در حال تغییر سازگار شود. این امر تضمین می‌کند که سازمان‌ها همیشه بتوانند عملیات فروش و تکمیل سفارشات خود را به طور موثر و کارآمد مدیریت کنند.


بینش مبتنی بر داده:


سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک بینش و توصیه‌های مبتنی بر داده را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد تخصیص موجودی و تکمیل سفارشات بگیرند.

همچنین این ویژگی به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های عملیاتی خود را کنترل کنید و در نتیجه از هرگونه ضرر بر سرمایه در گردش خود جلوگیری کنید.


افزایش فروش و درآمد:


هدف سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک؛ بهبود کارایی و اثربخشی عملیات فروش و تکمیل  سفارشات، افزایش فروش و درآمد سازمان‌ها است. این امر منجر به نسبت سود خالص بالاتر و بهبود شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) و صورت‌های مالی کسب و کار شما می‌شود.



چرا سازمان‌ها به سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک نیاز دارند؟


سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک به حل بسیاری از چالش‌هایی که سازمان‌ها در دنیای چند کاناله امروزی با آن مواجه هستند کمک خواهد کرد. در حقیقت، آن دسته از سازمان‌هایی که هم اکنون در بخش های مختلف کسب و کار خود با اصطکاک مواجه هستند، بیشترین بهره را از اجرای سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک خواهند برد.


 

آیا سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک می تواند با سایر سیستم‌ها ادغام شود؟


بله، سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک می تواند با سایر سیستم ها مانند پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، سیستم‌های مدیریت انبار و شرکت های حمل و نقل برای ارائه یک فرآیند منسجم برای تکمیل سفارشات ادغام شود.

 


آیا می‌توان از سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک هم در فروش فیزیکی و هم در فروشگاه‌های آنلاین استفاده کرد؟


بله، می‌توان از سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک هم در فروش فیزیکی و هم آنلاین استفاده کرد؛ زیرا یک نمای کلی از موجودی کالاها را در چندین مکان مختلف ارائه می‌دهد و به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا سفارشات مشتریان را از هر کانالی و در هر مکانی پردازش و به راحتی آن‌ها را تکمیل کنند.

 


چگونه سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک هزینه‌های حمل ‌و نقل را کاهش می‌دهد؟


سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک با امکان تکمیل سفارشات مشتریان از نزدیکترین انبار، هزینه‌های حمل‌ و نقل را کاهش می‌دهد و در نتیجه باعث کاهش مسافت حمل و زمان تحویل مرسولات می‌شود

دسته بندی ها:سامانه مدیریت توزیع سفارش اُلستیک

جدیدترین مقاله