logo
blog cover

سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک در مقابل سیستم مدیریت سفارش سنتی

13 فروردین 1403
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک با ارائه دید لحظه ای از موجودی کالاها در چندین فروشگاه، باعث بهبود روند تکمیل سفارشات می شود. این امر به خرده فروشان کمک می کند تا سفارشات مشتریان را از هر کانالی و در هر مکانی پردازش کنند و سفارشات آن‌ها را از نزدیکترین انبار در دسترس تکمیل نمایند.

این کار به کاهش هزینه های حمل و نقل و زمان تحویل مرسوله، بهبود رضایت مشتریان و افزایش دقت سفارشات کمک می کند.

 


سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک در مقابل سیستم مدیریت سفارش سنتی



سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک و سیستم مدیریت سفارش سنتی  دو رویکرد مجزا برای مدیریت سفارشات درون یک شرکت هستند.

در اینجا برخی از تفاوت های کلیدی بین این دو سیستم آورده شده است:


منابع سفارش:


سیستم مدیریت سفارش سنتی: سفارشات معمولا از یک منبع واحد، مانند وب‌سایت تجارت الکترونیک یا فروشگاه فیزیکی، دریافت می‌شوند.

سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک: برای مدیریت سفارشات از منابع مختلف از جمله بازارهای آنلاین، فروشگاه‌های فیزیکی، مراکز تماس، اپلیکیشن‌ مخصوصی طراحی شده است.


مدیریت موجودی:


سیستم مدیریت سفارش سنتی: معمولا به یک سیستم مدیریت موجودی متمرکز برای مدیریت سطح انبار در کل شرکت وابسته است.

سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک: از رویکردی غیرمتمرکزتر استفاده می‌کند و با استفاده از داده‌های لحظه‌ای از منابع مختلف، اطمینان از در دسترس بودن دقیق  میزان موجودی در تمام کانال‌ها را تضمین می‌کند.


گزینه‌های تکمیل سفارش:


سیستم مدیریت سفارش سنتی: د ارائه گزینه‌های مختلف تکمیل سفارش به مشتریان مانند ارسال از فروشگاه یا تحویل مستقیم به مصرف‌کننده محدود است.

سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک : برای پشتیبانی از طیف وسیعی از گزینه‌های تکمیل سفارش؛ از جمله تحویل داخل فروشگاه، ارسال از فروشگاه طراحی شده است.


داده لحظه‌ای:


سیستم مدیریت سفارش سنتی: معمولا بر اساس پردازش دسته‌ای کار می‌کند، به این معنی که اطلاعات سفارش به طور منظم به‌روز می‌شود.

سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک : برای کار در زمان آنلاین طراحی شده است و اطلاعات به‌روز در مورد وضعیت سفارش، سطح موجودی و اطلاعات مشتریان را ارائه می‌دهد.


تجربه مشتری:


در سیستم مدیریت سفارش سنتی، مشتریان معمولا تنها به مجموعه محدودی از اطلاعات مانند وضعیت سفارش و ارسال کالا دسترسی دارند. با این حال، سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک برای ارائه نمای جامع تری از تاریخچه سفارش، ترجیحات و تعاملات قبلی مشتری طراحی شده است که در نتیجه تجربه کلی مشتری را بهبود می بخشد.


در نتیجه سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک نسبت به سیستم‌های سنتی رویکردی انعطاف‌پذیرتر، کارآمدتر و مشتری‌مدارتر برای مدیریت سفارش و تحویل مرسوله ارائه می‌دهد. این سیستم با پشتیبانی از چندین منبع سفارش، داده‌های لحظه‌ای و طیف گسترده‌تری از گزینه‌های تکمیل سفارش، می‌تواند به کسب‌وکارها در ساده‌سازی عملیات و ارائه تجربه بهتر به مشتریان کمک کند.



چرا سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک با سایر انواع سیستم‌های مدیریت سفارش متفاوت است؟


سیستم‌های مدیریت سفارش قدیمی بسیار پیش‌تر از ظهور مفهوم خرده‌فروشی چندکاناله ایجاد شده‌اند. در نتیجه، آن‌ها قادر به پشتیبانی از مسیرهای مختلف توزیع خرده فروشی مدرن نیستند.

علاوه بر این مورد، این سیستم‌ها با همان سرعت و کارایی قادر به دسترسی به برخی از استراتژی‌های ترجیحی تکمیل سفارش که توسط بازرگانان استفاده می‌شود؛ نیستند. این امر به این دلیل است که آن‌ها برای اجرای عملکرد، به عنوان یک فرآیند مستقل ساخته شده‌اند.


همچنین این سیستم‌ها تنها تعداد محدودی از کانال‌ها را به یک منبع واحد از موجودی و بدون در نظر گرفتن مکان آن متصل می‌کنند. این امر منجر به کاهش قابل توجه دید موجودی در هر نقطه کلیدی در زنجیره تامین شده می‌شود.

از همه مهم‌تر؛ برای تکمیل سفارشات مشتریان، مدیران کانال و کارکنان عملیات تکمیل سفارشات باید از در دسترس بودن و مکان موجودی انبار خود مطلع باشند. سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک یک مکان مرکزی برای این اطلاعات در زمان آنلاین ایجاد می‌کند تا همه بتوانند به طور همزمان به آن دسترسی داشته باشند..

 


چگونه سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک می‌تواند به شما در اجرای مدیریت سفارش توزیع شده کمک کند؟


سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک یک پلتفرم برنامه‌ریزی منابع سازمانی مبتنی بر ابر است که مجموعه‌ای از برنامه‌های کسب‌وکار یکپارچه را برای مدیریت جنبه‌های مختلف یک سازمان ارائه می‌دهد. این امر می‌تواند به روش‌های مختلف به اجرای مدیریت سیستم تحویل مرسوله کمک کند:


مدیریت سفارش متمرکز:


اُلستیک؛ یک سیستم مدیریت سفارش متمرکز را ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا سفارشات را از چندین کانال، مانند فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های فیزیکی و بازارها، در یک مکان مدیریت کنند. این امر می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا نمای کلی بهتری از کل فرآیند تکمیل سفارش داشته باشند و تصمیمات آگاهانه بگیرند.


مدیریت موجودی:


اُلستیک؛ سیستم مدیریت موجودی در زمان آنلاین را ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد در دسترس بودن محصولات را در مکان‌های مختلف ردیابی کنند. این امر به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا سفارشات را از نزدیک‌ترین مکان تکمیل کرده و زمان سررسید را کاهش دهند.


هدایت سفارش:


اُلستیک امکان هدایت سفارشات به مراکز تکمیل سفارشات مختلف را بر اساس معیارهایی مانند در دسترس بودن موجودی، هزینه حمل و نقل و زمان تحویل فراهم می کند. این امر به کسب و کارها کمک می کند تا فرآیند تکمیل سفارش را بهینه کرده و هزینه حمل و نقل را کاهش دهند.


تحلیل و ارائه گزارش:


اُلستیک قابلیت های تجزیه و تحلیل و گزارش‌های قدرتمندی را ارائه می دهد که به کسب و کارها امکان می دهد تا در مورد عملکرد فرآیند تکمیل سفارش خود بینش عمیقی کسب کنند. این امر به مدیران کمک می کند تا زمینه های بهبود را شناسایی کرده و تصمیمات مبتنی بر داده بگیرند.

 


در نهایت شرکت شما با کمک سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک و داشتن امکان دسترسی سریع به داده‌ها و ادغام منابع داخلی و خارجی، می‌تواند میزان تولید مرسولات خود را افزایش دهد و این سیستم به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد سفارشات بیشتری را تکمیل کنید که این امر منجر به افزایش وفاداری مشتریان می‌شود.

دسته بندی ها:سیستم مدیریت تحویل مرسوله اُلستیک

جدیدترین مقاله