logo
blog cover

بررسی ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FM1110

14 آذر 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

بررسی ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FM1110

امروزه در دنیای علم و تکنولوژی، تجهیزات فراوانی راهی بازار شده است؛ تجهیزاتی که وجودشان برای ما حیاتی شده‌اند و به وسیله آن‌ها، کیفیت و سراعت کارهایمان افزایش چشمگیری پیدا کرده‌اند. اگر تنها مروری به گذشته داشته باشید، مطلع می‌شوید که چنین چیزهایی در گذشته وجود نداشتند و یا از تنوع خوبی از هر لحاظ برخوردار نبودند.


ردیاب‌ها را باید یکی از همین موارد به شمار آورد که خوشبختانه اکنون در وضعیت مساعدی قرار دارد. این طور که پیش‌بینی می‌شود، در آینده می‌توانیم شاهد ردیاب‎های فوق‌العاده در سر تا سر جهان باشیم. از این تجهیزات می‌توان استفاده‌های مختلفی داشت و هر یک برای مصارفی به وجود آمده‌اند.

بنابراین برای تهیه یک ردیاب مناسب، در ابتدا باید دید که نیاز و نوع استفاده ما دقیقا چیست. همچنین انتخاب یک ردیاب خوب به عوامل دیگری هم بستگی دارد که نباید به سادگی از آن‌ها عبور کرد. ما نیز تا به حال به توضیح در مورد ردیاب‌ها و فواید هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم. ضمن این که در خصوص هر کدام از برندها و مزایایی که به مشتریان ارائه می‌دهند، صحبت داشته‌ایم.

حال امروز و در این مقاله در نظر داریم تا در خصوص ردیاب خودرو مدل FM1110 مطالبی را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. قصد داریم که در ابتدا به معرفی این ردیاب بپردازیم و سپس ویژگی‌های مهم آن را به شما بیان کنیم. بنابراین در صورتی که به دنبال یک ردیاب فوق العاده برای خودروی خود هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


مشخصات ردیاب تلتونیکا مدل FM1110

در وهله اول باید گفت که با ردیبای کوچک سر و کار داریم که می‌توان استفاده‌های فراوانی هم از آن داشت. موقعیت یابی این ردیاب به وسیله ماهواره‎های مربوط به آمریکا و گلوناس روسیه صورت می‌گیرد و ارسال آن نیز در سریع‌ترین زمان ممکن رخ می‌دهد. البته اطلاعات مربوط به این ردیاب به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر دارد.

تمام این اتفاقات در بستر جی پی اس این ردیاب رخ می‌دهد؛ درست مانند دیگر ردیاب‌ها. از ویژگی‌های فوق‌العاده این ردیاب باید به مرف پایین انرژی، ارسال کم هزینه برای شما و سرعت در این ارسال اشاره داشت. ردیابی خودرو به وسیله این محصول توسط پارامترهای گوناگونی صورت می‌گیرد که از آن‌ها باید به زمان، زاویه، مسافت و دیگر موارد مشابه اشاره داشت.

جالب است بدانید که در زمان قطع شدن ارتباط شبکه موبایل، این ردیاب می‌تواند تا 8000 داده را در حافظه خود ذخیره نماید که این از مزایای بی نظیر آن محسوب می‌شود. این در حالی است که این ویژگی شاید در مدل‌های برندهای رقیب مشاهده نشود. چنان چه ارتباط شما مجددا با این ردیاب وصل شود، تمام این اطلاعات به سرعت برایتان ارسال خواهد شد تا بتوانید نهایت استفاده را از آن‌ها داشته باشید.


ویژگی های کلی ردیاب تلتونیکا مدل FM1110

با وجود موارد گفته شده، بد نیست به برخی دیگر از ویژگی‌های موجود در ردیاب تلتونیکا مدل FM1110 نیز اشاره داشته باشیم.

1- استفاده کنندگان از تلتونیکا مدل FM1110 به خوبی می‌دانند که ابعاد آن تا چه اندازه کم است. این ابعاد کم منتج به این می‌شود که به راحتی بتوانید از آن بهره ببرید.

2- این ردیابی بر اساس موقعیت‌های گفته شده و از روی اطلاعات ماهواره‌ها انجام می‌شود. این باعث می‌شود تا درصد خطای این دستگاه به حداقل برسد و خیالتان از این بابت راحت باشد.

3- دریافت اطلاعات از سوی این دستگاه به وسیله الگوریتم‌های کاملا هوشمند رخ می‌دهد. در خصوص پارمترهای آن نیز مطالبی را خدمتتان عرض کردیم.

4- ذخیره سازی برای حافظه داخلی این ردیاب نیز فوق العاده است تا 8000 داده را پشتیبانی خواهد کرد.

5- فرستادن اطلاعات برای این ردیاب از سوی جی پی آر اس موبایل رخ می‌دهد.

6- خوب است بدانید که ردیاب تلتونیکا مدل FM1110 از قابلیت رومینگ نیز بهره مند است. این باعث می‌شود تا بتوان استفاده‌های بهتری از آن به وسیله گوشی همراه داشت.

7- این ردیاب می‌تواند 24 موقعیت گوتاگون را به وسیاه ارسال پیامک برایتان انجام دهد.

8- چنان چه راننده سرعت بیش از اندازه مجاز داشته باشد، پیغامی از سوی این ردیاب برای دارنده آن خواهد رفت. این پیغام باعث می‌شود تا در نهایت سرعت به اندازه مجاز برسد و از بروز خطرات جلوگیری خواهد کرد.

9- تلتونیکا مدل FM1110 از قابلیتی جذاب به منظور شناسایی کردن راننده استفاده می‌کند. در واقع سازندگان تمهیداتی را برای استفاده کنندگان در نظر گرفته‌اند تا این دسته از افراد بتوانند به وسیله این دستگاه شناسایی شوند.

10- عملکرد راننده به وسیله این ردیاب مانیتور خواهد شد. از این موارد هم باید به کنترل گاز، لرزش‌های بیش از اندازه و ترمزهای ناگهانی اشاره کرد.

11- ارتباط گرفتن با سنسورهای دمای موجود در خودرو نیز یکی دیگر از کارهایی است که ردیاب تلتونیکا مدل FM1110 برایتان انجام خواهد داد.

12- از رومینگی که در بالا نیز از آن صحبت شد، برای تعییر خودکار شبکه موبایل خودروهایی که تردد را در چند کشور انجام می‌دهند هم استفاده می‌شود.

13- محدوده‌های جغرافیایی بر روی ردیاب تلتونیکا مدل FM1110 به صورت اشکالی همچون مستطیل و دایره نمایان می‌شود. این خود باعث شده است تا استفاده کنندگان به راحتی بتوانند به تشخیص این محدوده‌ها بپردازند. این در حالی است که شاید دیگر برندها و مدل‌ها چنین قابلیت جذابی را به ندرت در خود داشته باشند.

14- هنگامی که خودرو حرکتی ندارد، می‌توانید این دستگاه را بر روی حالت خواب قرار دهید. به این وسیله می‌توانید استفاده‌ای بهینه از دستگاه خود داشته باشید و به سلامت و طول عمر آن فکر کنید.

15- همچنین بد نیست بدانید که ردیاب تلتونیکا مدل FM1110 دارای شتاب سنج نیز هست. شتاب سنج موجود در این مدل با استقبال خوبی از سوی افراد مواجه شده است. یکی از دلایل محبوبیت این محصول را هم باید همین مورد به شمار آورد.

16- کارکرد این محصول با پیامک صورت خواهد گرفت. به بیان دیگر، هنگامی که مشکلی برای خودروی شما رخ دهد، نتیجه آن به سرعت بر روی گوشی هوشمند شما فرستاده خواهد شد.

17- ردیاب تلتونیکا مدل FM1110 چهار بانده است و از این نظر نیز باید آن را پیشرو در برابر بسیاری از برندهای دیگر دانست.

 


دسته بندی ها:بررسی ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FM1110ردیاب تلتونیکا مدل FM1110FM1110Review of Teltonica car tracker model FM1110Teltonika FM1110

جدیدترین مقاله