logo
blog cover

معرفی برترین ردیاب های خودرو

16 آبان 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

معرفی برترین ردیاب های خودرو

اگر نگاهی به زندگی جوامع نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم، متوجه می‌شویم که پیشرفت زیادی در عرصه تکنولوژی صورت گرفته است. خودروهای بهتری به بازار آمده‌اند و علاوه بر آن، تجهیزات بهتر و پیشرفته‌تری نیز برای آن‌ها عرضه شده است. از برخی از این تجهیزات نباید غافل شد؛ چرا که مزایای فراوانی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

یکی از این تجهیزات را باید ردیاب خودرو به شمار آورد. در گذشته شما این ردیاب‌ها چندان زیاد نبود، اما در این سال‌ها می‌توان مقادیر زیادی از آن‌ها را مشاهده کرد. این ردیاب‌ها در انواع مختلف، در خودروهای بی‌شماری مشاهده می‌شوند. صاجبان این ردیاب‌ها نیز رضایت زیادی از این محصول دارند.


حال شاید شما هم به دنبال ردیاب مناسبی برای خودروی خود باشید، اما ندانید که دقیقا باید به سمت کدام نوع بروید. امروزه برندهای گوناگونی هم مشغول به کار شده‌اند و محصولات این چنینی را روانه بازار کرده‌اند. بعضی از این ردیاب‌ها کیفیت بسیار خوبی دارند و می‌توان از آن‌ها برای مدتی طولانی بهره برد. این در حالی است که خرید برخی دیگر از این محصولات به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

در همین راستا، در این مقاله سعی داریم تا در مورد برترین ردیاب‌های خودرو صحبت داشته باشیم. همچنین جزئیاتی را در این زمینه ارائه می‌دهیم که برای خرید، مناسب شما عزیزان خواهد بود. پس توصیه می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید. ابتدا بهتر است ببینیم که اصلا ردیاب چیست و چه کاربردی دارد.


ردیاب و مزیت آن چیست؟

ردیاب را باید نوعی تکنولوژی در راستای امنیت به حساب آورد. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه آن داشته باشیم، باید بگوییم که تقریبا در سال 1980، از اولین ردیاب‌ها رونمایی شد. ردیاب‌ها با سیگنال دادن در میان ماهواره‌ها و ایستگاه‌های زمینی، پیام را به صاحبان خود می‌رسانند.

همان طور که در جریان هستید، امروزه سیستم GPS قدرتمندی در جهان به وجود آمده است که برای ردیاب‌ها نیز کاربرد خاص خود را دارد. بنابراین نتیجه می‌گیریم که مزیت مهم ردیاب‌ها، جلوگیری از سرقت است. صاحبان خودروهای زیادی بوده‌اند که به راحتی و به وسیله ردیبا توانسته‌اند تا دارایی خود را حفظ نمایند. پس شما هم باید این کار را انجام دهید.


انواع ردیاب بر اساس کارایی

اساس کار ردیاب‌ها به یک صورت است که در بالا در مورد آن مطالبی را شرح دادیم. با این حال، خوب است بدانید که ردیاب‌ها در دسته‌های گوناگونی قرار می‌گیرند و کاربرد هر یک تقریبا با دیگری متفاوت است. از این گذشته، کیفیت و قیمت هر کدام نیز تفاوت‌هایی با هم دارند و این مسئله کاملا بدیهی است. مردم معمولا با توجه به نوع خودرو، سلیقه و بودجه‌ای که دارند، به سراغ یکی از آن‌ها می‌روند. حال در این بخش می‌خواهیم 3 تا از بهترین ردیاب‌ها را به شما معرفی کنیم:


1- ردیاب مغناطیسی

نخست باید در مورد یکی از رایج‌ترین ردیاب‌ها صحبت کرد و آن نوع مغناطیسی است. همان گونه که از نام این ردیاب‌ها پیدا است، از آهن‌رباهای قدرتمندی در آن‌ها استفاده می‌شود تا به راحتی به ماشین وصل گردند. خوشبختانه این محصول در دستگاه‌های شنود، خللی وارد نمی‌کند و این را باید یکی از مهم‌ترین مزایای آن در نظر گرفت. اگر می‌خواهید خودتان ردیابتان را متصل کنید، اما با سیم کشی و این موارد آشنایی زیادی ندارید، می‌توانید از ردیاب مغناطیسی بهره ببرید.


2- ردیاب فندکی

مطمئنا پورت USB را در ماشین خود مشاهده کرده‌اید. ردیاب‌های فندکی با همان پورت به خوردو متصل می‌شوند و به راحتی هر چه تمام‌تر قابل استفاده هستند. حال اگر این دستگاه از خودرو جدا شود، صاحب آن به سادگی با خبر خواهد شد. همان طور که خودتان هم حدس زده‌اید، نصب آسان را باید جالب‌ترین ویژگی این ردیاب به شمار آورد. پس اگر به دنبال یک ردیاب بدو دردسر هستید، ما نوع فندکی را به شما توصیه می‌کنیم.


3- ردیاب دیاگ

ردیاب دیاگ خودرو را باید نوع دیگری از ردیاب‌ها به شمار آورد که اتفاقا این روزها طرفداران زیادی هم دارد. روزانه مقادیر زیادی از این ردیاب‌ها فروخته می‌شود و شاید بد نباشد که شما نیز نیم‌ نگاهی بر آن داشته باشید. یکی از خصوصیات بارز این ردیاب‌ها این است که دقت بالایی دارد و صاحبان خودرو را به راحتی در جریان برخی از اتفاقات قرار می‌دهند. از این گذشته، قیمت مناسب و نصب بسیار آسان را باید از مزایای دیگر ردیاب دیاگ به شمار آورد.


انواع ردیاب بر اساس برند

1- ردیاب 750TS

نخست باید به سراغ ردیاب 750TS برویم. این ردیاب به راحتی توسط خود شما نصب می‌شود و هیچ نیازی به دیگران نخواهید داشت. دارا بودن درگاه کارت حافظه و همچنین آنتن خارجی را باید از ویژگی‌های این ردیاب به شمار آورد. شما قادر هستید تا سیم کارتی را در این ردیاب‌ها قرار دهید. سپس اگر اتفاقی برای خودروی شما رخ دهد، نتیجه از طریق پیامک به تلفن همراه شما فرستاده خواهد شد.


2- ردیاب GR1500

این ردیاب در نوع مغناطیسی خود به بازار رسیده است و اتفاقا فروش بسیار بالایی هم دارد. از این ردیاب به عنوان یکی از قدرتمندترین محصولات در این حوزه برای خودرو نام می‌برند. جالب است بدانید که اگر تنها یک بار این ردیاب را شارز کنید، به مدت یک سال قادر به استفاده از آن خواهید بود.

بدنه این ردیاب به صورت فلزی است و به سادگی آسیب پذیر نخواهد بود. این ردیاب در مقابل سرما، گرما، رطوبت و موارد مشابه، مقاومت بسیار بالایی دارد و خیالتان باید از این بابات راحت باشد.


3- ردیاب GR800

در نهایت به این ردیاب می‌رسیم که قدرت زیادی هم دارد و بدون سیم کشی می‌توانید از آن بهره ببرید. این ردیاب بسیار کوچک و سبک است و تهیه آن، دردسری برایتان نخواهد داشت. همچنین از این ردیاب می‌توان در مناطق کور نیز استفاده داشت. البته از GR800 می‌توان برای موتور سیکلت‌ها هم استفاده کرد.


سخن پایانی

این مقاله با هدف معرفی برترین ردیاب های خودرو نوشته شده است. با توجه به مطالب فوق، متوجه می‌شویم که با مقادیر گسترده‌ای از ردیاب‌ها مواجه هستیم و در این شرایط، انتخاب برایمان دشوار خواهد شد. پس با توجه به نیاز و بودجه‌ای که برای خرید ردیاب در نظر دارید، می‌توانید نسبت به انتخاب یکی از موارد ذکر شده اقدام نمایید.

.

 


دسته بندی ها:برترین ردیاب های خودروTop car trackers

جدیدترین مقاله