logo
blog cover

چگونه سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک میزان رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد؟

12 فروردین 1403
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

مدیریت توزیع سفارش (DOM) روشی است که برای بهینه سازی فرآیند ارسال کالا استفاده می‌شود تا سفارشات به موقع و با کمترین هزینه به دست مشتریان برسد.

مدیریت توزیع سفارش یک راهکار تکنولوژی محور است که به خرده فروشان و سایر سازمان ها کمک می‌کند تا عملیات فروش و ارسال کالای خود را در سراسر چندین کانال، مکان و سیستم مدیریت کنند.

 


مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک



نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک با خودکارسازی چندین عملکرد مختلف مانند مسیریابی سفارش، تقسیم سفارش، پیش بینی موجودی و سفارش مجدد، حمل و نقل و مدیریت موجودی؛ کل  سیستم زنجیره تامین را بهبود می بخشد.

هدف اصلی این سیستم؛ ارائه یک نمای مرکزی و لحظه‌ای از میزان موجودی و تقاضای مشتریان در سراسر تمام کانال‌های فروش است که سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد تخصیص و تکمیل سفارشات بگیرند.

سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک برای بهبود این مشکلات زنجیره تامین با خودکارسازی توابع کلیدی مانند:


  • همگام سازی مسیریابی سفارش
  • داده های مربوط به میزان موجودی در کانال های فروش و مراکز تکمیل
  • پردازش سفارشات از چندین کانال فروش
  • حمل و نقل بهینه
  • پیش بینی موجودی و سفارش مجدد
  • مدیریت موجودی کار می کنند.


در واقع، نرم افزار اُلستیک علاوه بر بهبود نحوه پردازش و مدیریت سفارشات مشتریان، با اتصال فناوری به یک پلتفرم مرکزی، به ساده‌سازی تجدید موجودی شما نیز کمک می‌کند. در واقع، این پلتفرم مرکزی یک نمای کلی از تمام اقلام موجودی شما را ارائه می دهد.


همچنین سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک به شما در پردازش سفارشات از کانال‌های فروش مختلف و سپس هدایت آن‌ها به بهترین مرکز تکمیل سفارش کمک می‌کند. در واقع، این سیستم  حتی ممکن است بتواند بهترین حمل‌کننده را برای شما انتخاب کند. بنابراین، با کمک نرم افزار توزیع سفارات اُلستیک، نحوه گردش سفارشات سریع‌تر و با دقت بیشتر و با هزینه کمتری انجام خواهد شد.


در نهایت، سیستم اُلستیک نه تنها می‌تواند سفارشات را به طور خودکار هدایت کند؛ بلکه می‌تواند اولویت بندی تکمیل هر سفارش را نسبت به سفارشات دیگر نیز انجام دهد. علاوه بر این مورد، قادر خواهد بود تا فرایندهای سفارشات معوق و پیش‌فروش محصولات را نیز مدیریت کند.

 


تغیرات ایجادی در صنعت توزیع و سفارشات



امروزه، خریدارها تمایل دارند محصولات را از کانال‌های مختلف خریداری کنند، بین پلتفرم‌ها جابه‌جا شوند و حتی مستقیماً از داخل فروشگاه به صورت آنلاین سفارش دهند و به روشی که برایشان مناسب است کالای خود را تحویل بگیرند.

این بدان معناست که هم فروشگاه‌های فیزیکی و هم پلتفرم‌های تجارت الکترونیک باید با هم کار کنند. در واقع، ادغام پلتفرم‌های مختلف امری ضروری است.


نرم افزار مدیریت توزیع سفارش اُلستیک سیستمی است که برای برآورده سازی میزان تقاضای محصولات ناشی از این تغییرات در این صنعت طراحی شده است. در واقع، این روزها که خرده فروشی چند کاناله به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شود، سیستم مدیریت سفارش توزیع اُلستیک راهی برای وحدت بخشیدن به کسب و کار شما در عصر جدید ارائه می‌دهد.


با رشد تکنولوژی و اپلیکیشن‌ها،رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های خرده‌فروشی شخص ثالث، برندها مجبور شده‌اند که به سرعت خود را با تغییرات تطبیق دهند. این امر مدیریت موجودی را  به طور فزاینده‌ای چالش‌برانگیز می‌کند و منجر به نیازمندی به سیستمی می‌شود که برای برندها باعث برآورده کردن انتظاراتشان به روشی مقرون به صرفه، انعطاف‌پذیر و کارآمد است.

 


پیاده سازی سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک



پیاده‌سازی سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک، پشتیبانی مورد نیاز را به برندها ارائه می‌دهد و ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان را تضمین می‌کند که به نوبه خود باعث افزایش رضایت مشتریان و اعتماد به برند می‌شود.

در واقع نرم افزار سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک باعث می‌شود:


اغلب خرده فروشانی که با تعداد زیادی از تامین کنندگان محصول کار می کنند، برای مدیریت آن روابط و ردیابی داده های محصولات خود با مشکل روبرو هستند. در اینجا، سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک به مدیریت این اطلاعات و همچنین ردیابی چگونگی و زمان سفارش خرده فروش از تامین کنندگان کمک خواهد کرد.

همچنین همه خرده فروشانی که بیش از دو انبار دارند می توانند از سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک بهره مند شوند؛ زیرا هرچه تعداد انبارهای یک خرده فروش بیشتر باشد، پیگیری موجودی برای آن‌ها دشوارتر است.


یکی دیگر از مزایای اجرای سیستم اُلستیک این است که به خرده فروشان امکان دسترسی به آن داده ها را در هر زمان و هر مکان می دهد.

اگر مجموعه کالای یک خرده فروش به صدها یا هزاران قلم رسیده باشد، به گونه‌ای که دیگر با استفاده از صفحات اکسل قابل مدیریت نباشد، در چنین مواقعی پیاده‌سازی سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک سودمند خواهد برد. پیاده‌سازی این سیستم به آن‌ها کمک می‌کند تا محصولات خود را به طور موثر ردیابی کنند.

 


سیستم مدیریت سفارش توزیع اُلستیک چگونه موجودی کالا را مدیریت می‌کند؟


سیستم مدیریت سفارشات توزیع اُلستیک با ارائه دید لحظه‌ای به سطح موجودی در چندین فروشگاه‌، مدیریت موجودی را انجام می‌دهد. این سیستم با پردازش سفارشات، سطح موجودی را به صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌کند و اطمینان می‌دهد که تعداد کالاهای مورد نیاز برای تکمیل سفارشات مشتریان در دسترس است.


 

چگونه سیستم مدیریت سفارش توزیع اُلستیک میزان رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد؟


این سیستم با امکان پردازش سفارشات مشتریان از هر کانالی/ هر مکانی و تکمیل آن‌ها، رضایت مشتریان را بهبود می‌بخشد. این امر به کاهش هزینه‌های حمل ‌و نقل و زمان تحویل، افزایش دقت سفارش و در نهایت بهبود رضایت مشتریان کمک می‌کند.



در نهایت، با پیاده سازی سیستم مدیریت توزیع سفارش اُلستیک، نه تنها رشد و فروش خرده فروشان تضمین می‌شود؛ بلکه یک مرکز داده واحد نیز ایجاد می‌شود که به آن‌ها کمک می‌کند تا داده‌های خود را قبل از بروز چالش‌هایی که رشد آن‌ها را دشوارتر می‌کند، مدیریت کرده و با تغییرات همگام باشند.

دسته بندی ها:سیستم مدیریت سفارش توزیع اُلستیک

جدیدترین مقاله