logo
blog cover

سامانه ردیابی GPS ناوگان چقدر دقیق است؟

28 دی 1401
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

سامانه ردیابی GPS ناوگان؛ از سیستم‌های موقعیت یاب جهانی یا برج‌های سلولی، برای نظارت بر وضعیت فعلی و فعالیت بر همه دارایی‌های ردیابی شده؛ از جمله وسایل نقلیه، تجهیزات و کارگران استفاده می‌کند. این داده‌ها به یک نرم‌افزار مبتنی بر ابرداده منتقل می‌شوند، جایی که در یک داشبورد به راحتی قابل نمایش در زمان آنلاین هستند و انواع گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها را ارائه می‌دهند.

 

سامانه ردیابی GPS ناوگان چقدر دقیق است؟

 

از آنجایی که سامانه ردیابی GPS ناوگان از فناوری ماهواره ای استفاده می‌کند، بسیار دقیق است و بینش بی‌درنگی از ناوگان شما را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات از مکان، دقت این دستگاه ها تا سه متر است. هنگام کار در مناطقی که هیچ سرویسی وجود ندارد، سیستم می‌تواند داده‌ها را در دستگاه ذخیره کند و پس از سرگیری سرویس، برای اطمینان از یکپارچگی داده‌ها، آن را آپلود کند.

 

چه نوع وسایل نقلیه ای را می‌توان با سامانه ردیابی GPS ناوگان خود ردیابی کرد؟

 

فقط چند نمونه از انواع وسایل نقلیه زمینی که می‌توانید با سامانه ردیابی GPS ناوگان ردیابی کنید، شامل اتومبیل، وانت، کامیون، تریلر، تجهیزات ساخت و ساز و دارایی‌های بدون نیرو می‌شود.

 

چگونه می‌توان به سامانه ردیابی GPS ناوگان دسترسی داشت؟

 

سامانه ردیابی GPS ناوگان مدرن؛ کاملاً مبتنی بر ابر داده هستند و از طریق مرورگر وب مانند مایکروسافت اج، گوگل کروم یا سافاری قابل دسترسی هستند. این پلتفرم‌های مبتنی بر ابرداده، همچنین به این معنی است که داده‌های مهم شما را می‌توان تقریباً از هر جایی با اتصال به اینترنت در دسترس قرار داد.

 

سامانه ردیابی GPS ناوگان شامل چه نوع آموزش‌هایی می‌شود؟


اکثر ارائه دهندگان خدمات برای سامانه ردیابی GPS ناوگان؛ گزینه‌های آموزش مجازی آنلاین را ارائه می‌دهند. علاوه بر دوره‌های آموزشی؛ ویدیوهای درخواستی، آموزش‌ها و سایر مواد آموزشی در پلتفرم این سامانه تعبیه شده‌اند تا به کاربران اجازه دهند با روش خودشان نکات را یاد بگیرند.


این مطلب را هم بخوانید: فناوری مدیریت ناوگان؛ مزایا و راه حل‌ها

 

در سامانه ردیابی GPS ناوگان؛ چه سطوح از خدمات پشتیبانی ارائه می‌شود؟

 

مهم است که یک ارائه دهنده خدمات سامانه ردیابی GPS ناوگان را انتخاب کنید که سطح پشتیبانی مورد نیاز شما و سازمانتان را ارائه دهد؛ زیرا که نیاز هر سازمان متفاوت است. به خاطر داشته باشید که پشتیبانی به اشکال مختلف از جمله پشتیبانی درون برنامه ای، چت آنلاین، پشتیبانی تلفنی و ایمیل ارائه می‌شود.

علاوه بر کانال های پشتیبانی استاندارد، بسیاری از ارائه دهندگان این خدمات موارد اضافی برای پشتیبانی از مشتریان را نیز ارائه می‌دهند که ممکن است شامل مقالات برای نحوه کار، راهنمای عیب یابی و حتی وبینارهای آموزشی باشد.

 

دستگاه‌های تلماتیک برای استفاده از سامانه ردیابی GPS ناوگان چگونه نصب می شوند؟

 

دستگاه های ردیابی GPS ناوگان را می‌توان به یکی از دو روش نصب کرد:

 

  • نصب حرفه ای: دستگاه‌ها توسط یک متخصص دارای مجوز به وسیله نقلیه متصل می‌شوند و محصولی ایمن و ضد دستکاری را ارائه می‌‎دهند.
  •  نصب خودکار: دستگاه‌های Plug-and-play به راحتی نصب می‌شوند و هنگام انتقال دستگاه از یک وسیله نقلیه به وسیله نقلیه دیگر؛ خاصیت انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهند.

 

چگونه سامانه ردیابی GPS ناوگان را برای کارمندان خود توضیح دهیم

 

پیاده سازی سامانه ردیابی GPS در عملیات ناوگان شما یک چالش است، اما بسیاری از شرکت‌ها راه حل‌های غلبه بر آن را آسان تر از آنچه فکر می کنید؛ پیدا می‌کنند. مقاومت کارکنان رایج ترین مانع است. هنگامی که رانندگان متوجه می شوند کارفرمای آن‌ها در حال نصب یک سیستم ردیابی GPS ناوگان است، ممکن است فکر کنند که مدیریت به آن‌ها اعتماد ندارد و واکنش منفی نشان دهند.

از رانندگان و کارمندان دعوت کنید تا سوالات خود را بپرسند و تا جایی که می توانید شفاف به آن‌ها پاسخ دهید. شما باید به همه افراد شرکت نشان دهید که چگونه یک سامانه ردیابی GPS ناوگان به آن‌ها سود می‌رساند، همچنین با افزایش سود؛ به حقوق و پاداش‌های بیشتری برای آن‌ها تبدیل می‌شود.

با قرار دادن رانندگان به عنوان شرکای خود هنگام استفاده از سامانه ردیابی GPS ناوگان، پذیرش این فناوری مفید را در سراسر سازمان خود افزایش خواهید داد.

 

سامانه ردیابی GPS ناوگان؛ با چه پلتفرم‌هایی کار خواهد کرد؟


اغلب برنامه‌های این سامانه؛ در حال حاضر در اپ استور و گوگل پلی در دسترس هستند.


این مطلب را هم بخوانید: بهترین شیوه‌های مدیریت زنجیره تامین

 

اگر به یک راه حل سفارشی در سامانه ردیابی GPS ناوگان نیاز داشته باشم؛ چه می‌شود؟

 

اکثر شرکت‌های خدمات دهنده؛ نه تنها یک مدیر حساب اختصاصی و پشتیبانی خدمات حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، بلکه گزینه ای برای تجزیه و تحلیل سفارشی و انتخاب نوع داشبورد را نیز ارائه می‌دهند.

 

آیا برای برخورداری از سامانه ردیابی GPS ناوگان به تجهیزات IT اضافی نیاز دارد؟

 

برخی از ارائه دهندگان ممکن است به تجهیزات اضافی نیاز داشته باشند. با این حال، برخی دیگر را می توان از هر رایانه یا دستگاه تلفن همراهی که اتصال اینترنتی فعال داشته باشد، در دسترس قرار داد. پس از نصب دستگاه‌های تله‌ماتیک، می‌توانید فوراً به اطلاعات ناوگان دسترسی پیدا کنید.

 

در نهایت، در یک سامانه ردیابی GPS ناوگان؛ کیفیت پشتیبانی از مشتریان ضروری است. هر سامانه ردیابی GPS ناوگان را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که در هر زمان و هر کجا که به آن نیاز دارید، پشتیبانی باکیفیتی را به شما ارائه می‌دهد.


شرکت نیک آوازه؛ خدمات سامانه ردیابی GPS ناوگان ویدیویی پیشرفته را برای شرکت‌های حمل و نقل و در هر اندازه ارائه می‌دهد. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه تجاری خود را با یک فناوری ساده، ردیابی و مدیریت کنید که کار مدیریتی شما را بسیار آسان تر می‌کند. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توانیم سامانه ردیابی GPS ناوگان را با موفقیت در عملیات ناوگان شما ادغام کنیم، همین امروز با ما تماس بگیرید. 

دسته بندی ها:سامانه ردیابیGPS ناوگان

جدیدترین مقاله