logo
blog cover

معرفی کامل ردیاب‌ خودرو تلتونیکا

24 مهر 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

معرفی کامل ردیاب خودرو تلتونیکا

امروزه استفاده از ردیاب‌های خودرو برای جلوگیری از سرقت ماشین و یا دانستن مکان آن بسیار مهم تلقی می‌شود. شرکت تلتونیکا با بیش از ۱۰ سال سابقه در صنعت ردیاب خودرو نقش مهمی در تأمین نیاز ردیاب‌های خودرو در کشور را ایفا می‌کند.

تلتونیکا در واقع یک شرکت اروپایی است که در زمینه ردیاب‌های خودرو فعال است و ردیاب‌هایی را مطابق با استانداردهای روز جهان به بازار ارائه می‌دهد.

با شناخت بهتر دستگاه‌های ردیاب خودرو می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را برای خودروی خود داشته باشید و کمتر با مشکل در خرید این دستگاه‌ها مواجه شوید.

دریافت تنها مختصاتی از خودرو دیگر کافی نیست؛ بنابراین، ردیاب‌های GPS باید مطابق با استانداردهای جهانی و کاملاً به‌روز باشند تا بتوانند در شرایط مختلف بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

نکات خرید ردیاب ماشین

از جمله موارد مهم، هنگام انتخاب ردیاب GPS ، این است که بدانید چه خدمات و ابزارهای اضافی را می‌توانید همراه با دستگاه خریداری شده دریافت کنید.

یک عامل اساسی در انتخاب ردیاب GPS کارایی‌های اضافی است که فروشنده و نصاب می‌تواند برای کاربر نهایی ارائه دهد. به همین دلیل، نه‌تنها مشخصات سخت‌افزاری یک محصول مهم است، بلکه ویژگی‌های سیستم‌عامل، ابزارها و برنامه‌های مربوطه نیز مهم هستند.

شرکت تلتونیکا علاوه بر ردیاب‌های GPS ، بسیاری از ابزارهای مفید را برای راه‌اندازی سریع و همچنین استفاده بیشتر، موفق و قابل‌اعتماد در اختیار مشتری می‌گذارد.

 

انواع ردیاب‌های تلتونیکا

در حال حاضر شرکت تلتونیکا دو مدل از ردیاب‌های خود را در بازار ایران عرضه می‌کند این دو مدل عبارت‌اند از:

 ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB920

ردیاب خودرو FMB 640




ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB920

FMB920 یکی از محبوب‌ترین ردیاب‌های تلتونیکا است. مطمئناً قیمت رقابتی، عملکرد هوشمند و کیفیت بالا، FMB920 را به یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌ها در میان تولیدات تلتونیکا تبدیل کرده است.

پس از خرید این ردیاب تنها لازم است که مشتری سیم‌کارت را وارد دستگاه کرده و تنظیمات سرور را انجام دهد.

این نوع ردیاب به دلیل کوچک بودن اندازه‌های آن به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی آن را در هر قسمت از خودرو که تمایل دارید نصب کنید. راحتی در نصب و اندازه‌های مناسب از ویژگی‌های این نوع ردیاب در شرکت تلتونیکا است.

آنتن‌های مخصوص GSM و GNSS آنتن‌هایی با قابلیت برد بلند با امکان ارسال فوری اطلاعات به ماهواره و همچنین پردازش سریع و عکس‌العمل پرسنل ناوگان را به همراه دارند.

حافظه داخلی این ردیاب‌ها با قابلیت ثبت یک میلیون موقعیت به شما این امکان را می‌دهد که از ثبت کامل اطلاعات موقعیت خودرو مطمئن باشید تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.  

به‌طورکلی FMB920 یک ردیاب جمع‌وجور و هوشمند با قابلیت اتصال بلوتوث، آنتن‌های داخلی High Gain GNSS و GSM و باتری پشتیبان یکپارچه است.

 FMB920 برای ردیابی وسایل نقلیه سبک در برنامه‌هایی مانند بیمه تله ماتیک، اتومبیل‌های اجاره‌ای، بازیابی خودروهای سرقتی، خدمات ایمنی عمومی، حمل‌ونقل، تاکسی و موارد دیگر طراحی شده است.

ورودی‌ها و خروجی‌ها سناریوهای استفاده از دستگاه را افزایش می‌دهند. ورودی دیجیتال را می‌توان برای احتراق، کنترل وضعیت دکمه درب یا زنگ هشدار استفاده کرد. بی‌حرکت کردن از راه دور خودرو نیز با استفاده از خروجی دیجیتال FMB920 انجام شود.



ردیاب خودرو FMB 640 

Teltonika FMB640 GNSS ، پایانه GSM برای استفاده در کاربردهای حرفه‌ای است. FMB640 برای راه‌حل‌های پیچیده‌تری طراحی شده است، جایی که یک دستگاه می‌تواند چندین کار را انجام دهد.

این ردیاب به‌صورت دو سیم‌کارت بهره‌وری ناوگان شما را به حداکثر می‌رساند. ترمینال برای برنامه‌های کاربردی مانند تدارکات بین‌المللی، حمل‌ونقل سردخانه، کشاورزی، ساخت‌وساز و معدن، خدمات امنیتی و اضطراری و حتی بیشتر مناسب است.

مشخصات سخت‌افزاری

ردیاب‌های GPS Teltonika بر روی یک سیستم‌عامل رایج توسعه‌یافته‌اند که به طور مداوم در حال به‌روزرسانی با ویژگی‌های جدید هستند.

یک پلت فرم مشترک به این معنی است که هسته اصلی عملکرد در همه انواع ردیاب‌های این شرکت اعم از ردیاب حرفه‌ای، پیشرفته یا ساده، یکسان است.

همه ردیاب‌های Teltonika مجهز به آنتن GNSS دقیق GPS هستند. حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایت جمع‌آوری سوابق را در مناطقی که اتصال شبکه GSM در دسترس نیست، تضمین می‌کند.

حافظه داخلی امکان به‌روزرسانی سیستم‌عامل را فراهم می‌کند. ویژگی که هر ردیاب ساده GPS از آن برخوردار نیست. همه ردیاب‌های این شرکت دارای باتری پشتیبان داخلی هستند که در صورت تشخیص قطع برق، اعلان را ارسال می‌کند.

 


خدمات FOTA WEB

برای کنترل آسان کل ناوگان، مشتریان به‌صورت رایگان به خدمات FOTA WEB دسترسی پیدا می‌کنند. FOTA WEB یک ابزار قدرتمند برای پیکربندی از راه دور و به‌روزرسانی سیستم‌عامل است.

همچنین ردیاب‌ها از تنظیم‌کننده جهانی پشتیبانی می‌کنند، این ابزاری برای پیکربندی، به‌روزرسانی سیستم‌عامل و آزمایش است.

بسته به نوع نصب، دستگاه از حالت‌های مختلف تشخیص احتراق پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، از عملکردهای پیشرفته‌ای مانند جغرافیای خودکار، تشخیص یدک‌کش، رانندگی سبز، تشخیص رویداد تصادف، کیلومترشمار مجازی، تشخیص قطع برق، اعلان‌های GPRS/SMS و بسیاری دیگر نیز پشتیبانی خواهد کرد.

کاربر می‌تواند به‌راحتی عملکرد موردنیاز خود را با استفاده از تنظیم‌کننده یا FOTA WEB فعال کرده و پیکربندی را مطابق با نیازهای متغیر مشتری تغییر دهد.

فناوری BLE در ردیاب‌های تلتونیکا

ردیاب‌های Teltonika همچنین از فناوری BLE پشتیبانی می‌کنند که عملکرد آنها را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

به‌عنوان‌مثال، اگر مشتری می‌خواهد اطلاعات خودروهای تله‌متری بیشتری دریافت کند، می‌تواند از طریق دانگل بلوتوث OBDII متصل شده و داده‌هایی مانند خرابی، ساعت موتور، خطاهای موتور، سطح سوخت و غیره را بخواند.

سنسورهای مختلف در فناوری BLE  مانند دما، رطوبت، حرکت و غیره است. چراغ‌های BLE را می‌توان به‌عنوان یک بی‌حرکت کننده یا برای احراز هویت رانندگان و مسافران استفاده کرد.

یکی دیگر از روش‌های استفاده از آنها، نظارت بر دارایی‌ها در حین حمل‌ونقل، حتی برای ردیابی تا داخل ساختمان است.

امکان پیکربندی دستگاه از طریق بلوتوث نیز وجود دارد. Teltonika پروتکل‌های ارتباطی بلوتوث را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند برنامه تلفن همراه خود را برای خواندن اعلان‌ها در زمان واقعی توسعه دهند و بسیاری از عملکردهای مفید دیگر را با ردیاب‌های خود انجام دهند.



 

کلام آخر

به‌طورکلی خرید ردیاب‌های شرکت تلتونیکا می‌تواند مزایای فراوانی را از جمله موارد زیر در برداشته باشد.

ادغام آسان و سریع ابزارهای حرفه‌ای مانند تنظیم‌کننده Teltonika و FOTA WEB ، در وقت شما صرفه‌جویی کرده و کنترل ناوگان خود را آسان می‌کند.

عملکرد سیستم‌عامل گسترده، نیازهای سناریوهای مختلف استفاده از آن را برآورده می‌کند

ویژگی‌های بلوتوث محدودیت‌ها را با راه‌حل‌های بی‌سیم از بین می‌برد

ادغام ردیاب‌های تل تونیکا با هر سیستمی سریع و آسان است به لطف ابزارهای حرفه‌ای و پشتیبانی فنی حرفه‌ای که همیشه آماده کمک به هر مشتری است می‌توان این خدمات را ارائه کرد.

 


دسته بندی ها:ردیاب‌ خودرو تلتونیکا

جدیدترین مقاله