logo
blog cover

سامانه اطلاعات ناوگان

26 دی 1401
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

سامانه اطلاعات ناوگان؛ تمام جنبه‌های مدیریت دارایی ناوگان از جمله مدیریت، مالی، اجاره، تجهیزات و رانندگان را پوشش می‌دهد.

شرکت‌های بسیاری فناوری‌های مدیریت ناوگان را ارائه می‌دهند و اغلب از سیستم تله‌ماتیک مانند GPS برای تشخیص مکان خودکار خودرو (AVL) استفاده می‌کنند.

سامانه اطلاعات ناوگان؛ به مدیریت و توزیع کنندگان شرکت اجازه می‌دهد تا تمام وسایل نقلیه را از یک مکان مرکزی، ردیابی کنند. سیستم‌های ردیابی؛ برای نظارت بر رفتار راننده، استفاده صحیح از وسیله نقلیه، استراحت‌های کاری و ایمنی استفاده می‌شود.

سامانه اطلاعات ناوگان ممکن است شامل برخی از قابلیت‌های کنترل از راه دور مانند محدود کردن سرعت، محدود کردن دور موتور و کاهش تدریجی یا توقف وسایل نقلیه باشد. ویژگی‌های امنیتی از راه دور به جلوگیری از  آسیب دیدن وسایل نقلیه و محموله‌ها با کمک فناوری GPS، نقشه برداری و فناوری سلولی کمک می‌کند و مکان یابی سریع و دقیق وسایل نقلیه را انجام می‌دهد. عملکرد خودرو اغلب برای مشکلات مکانیکی و کارایی نظارت می شود، در نتیجه استفاده از سامانه اطلاعات ناوگان؛ به کارایی کلی شرکت کمک و از سودآوری آن محافظت می‌کند.

 

سامانه اطلاعات ناوگان


 

سامانه اطلاعات ناوگان و مدیریت دارایی به منظور ساده سازی و خودکارسازی تمام جنبه‌های مدیریت و نگهداری ناوگان ساخته شده است.

از جمله وظایف سامانه اطلاعات ناوگان:

 

  • وسایل نقلیه و رانندگان را مدیریت کنید.
  • قراردادها و اجاره‌ها را تنظیم کنید.
  • از سیستم جامع حسابداری برخوردار باشید.
  • بخش فروش و مالی خود را تقویت کنید.
  • تصمیم گیری مبتنی بر داده ها را انجام دهید.

 

با استفاده از سامانه اطلاعات ناوگان؛ ناوگان خود را با داده های بلادرنگ مدیریت، نظارت و کنترل کنید. کارایی عملیاتی را بهبود بخشید و بینش بهتری برای تصمیم گیری سریع و آگاهانه به دست آورید.

 

مدیریت دارایی از طریق سامانه اطلاعات ناوگان

 

شما می‌توانید با استفاده از سامانه اطلاعات ناوگان؛ سازمان خود را با کاهش هزینه‌ها، بهبود کارایی و اطمینان از انطباق در کل عملیات‌های ناوگان خود بهینه کنید.

سامانه اطلاعات ناوگان؛ به شما در یک سیستم متمرکز، دید کاملی از نحوه عملکرد و هزینه‌های ناوگان شما می دهد. راه حل مبتنی بر وب با دسترسی آسان با طیف گسترده ای از ابزارهای مدیریت ناوگان به تیم شما نیرو می‌دهد تا کار آن‌ها را آسان تر کند.

یک سامانه اطلاعات ناوگان بهینه؛ با ده‌ها ارائه دهنده اطلاعات سوخت و خودرو ادغام شده است و به شما یک نمای واحد از ناوگان خود می‌دهد. شما کنترل عملکرد و عملیات ناوگان خود را به دست می آورید و در عین حال اتکا به اسناد کاغذی، صفحات گسترده و مدیریت دستی را از بین می برید.


این مطلب را هم بخوانید: سیستم لجستیک: نحوه عملکرد نرم افزار لجستیک، حمل و نقل و توزیع


کنتزل امور مالی و فروش از طریق سامانه اطلاعات ناوگان

 

سامانه اطلاعات ناوگان پیشرفته؛ شامل ماژول‌های مالی جامع اما با استفاده آسان است.

 

  • محاسبات مالی متعدد و قابل تعریف توسط کاربر
  •  تعمیر و نگهداری خودرو با استاندارد صنعتی و مقادیر باقیمانده در دسترس شماست.
  • صورتحساب و فاکتورها در یک بخش واحد جمع آوری می‌شود و در اختیار شماست.
  •  سامانه اطلاعات ناوگان؛ شامل گزینه‌های صورتحساب انعطاف پذیر به ازای هر بدهکاری، برای قراردادهای اجاره بلند مدت و کوتاه مدت است. می‌توانید روش‌های صورت‌حساب تقریباً نامحدودی ایجاد کنید و به صفحات گسترده و فرآیندهای دستی و مستعد خطا اعتماد نکنید.

 

گزارش و داشبورد

سامانه اطلاعات ناوگان به شما امکان ایجاد گزارش‌های سفارشی را می‌دهد که تفسیر و مشاهده آن‌ها آسان است. همچنین میتوایند مجوزهای کاربر را برای کل تیم خود پیکربندی کنید، آن‌ها را قادر سازید تا گزارش‌های عملکرد ناوگان و گزارش‌های اقدامات انجام گرفته را در یک مکان واحد مشاهده کنند.

گزارش‌ها می‌توانند به ‌طور خودکار از طریق ایمیل، در فواصل زمانی دلخواه شما، توزیع شوند و به کسب‌وکار شما؛اطلاعات مهم و خطرات در زمان انلاین را اطلاع رسانی کند.


نگهداری و تعمیرات

سامانه اطلاعات ناوگان به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی اطلاعات، زمان و هزینه‌های مربوط به فرآیند تعمیر و نگهداری ناوگان را پیگیری کرده و گزارش دهید. با یادآوری‌های ایمیل خودکار؛ می توانید به راحتی خدمات را برای جلوگیری از خرابی و هرگونه عوارض، برنامه ریزی کنید.

 

مدیریت رانندگان

با نظارت بر رفتار و تخلفات راننده خطرات را مدیریت کنید.

یک سامانه اطلاعات ناوگان بهینه؛ دسترسی آسان به اطلاعات راننده را امکان‌پذیر می‌سازد و به شما دید 360 درجه از ناوگان و رانندگانتان می‌دهد.


این مطلب را هم بخوانید: چه صنایعی از ردیاب جی پی اس ناوگان استفاده می‌کنند؟

 

امکانات

سامانه اطلاعات ناوگان و سیستم تعمیر و نگهداری مملو از ویژگی‌ها و افزونه‌هایی است که برای ساده سازی مدیریت ناوگان شما طراحی شده اند. وسایل نقلیه، رانندگان، تجهیزات، سوخت، تعمیرات، اجاره، امور مالی، انطباق و موارد دیگر ذکر شده را مدیریت کنید؛ مانند:


  • ثبت نام خودرو
  • مدیریت تعمیر و نگهداری خودرو
  • چک لیست بازرسی خودرو
  • ردیابی خودرو
  • صدور مجوز
  • گزارش و صادرات داده
  • مدیریت اسناد
  • مدیریت هزینه سوخت
  • کارت های سوخت
  • اجاره بلند مدت و کوتاه مدت
  • دفتر کل
  • قراردادهای اجاره
  • مدیریت بدهکاری
  • مدیریت بستانکاری
  • هزینه‌های جاری و سفارشات کاری
  • ثبت نام راننده
  • مدیریت جریمه
  • مدیریت حوادث
  • مدیریت دارایی های ثابت
  • مدیریت تامین کننده
  • نرم افزار و خدمات

 

سامانه اطلاعات ناوگان توسط تیمی از متخصصان فنی با چندین دهه تجربه عملی مدیریت ناوگان ساخته و پشتیبانی می شود و هدف آن اطمینان از اجرای بهینه عملیات‌ها و پشتیبانی از تیم شما است.

سامانه اطلاعات ناوگان بومی سازی شده و در ده ها شرکت ردیابی ادغام شده است. شرکت‌های ارائه دهنده ایت خدمات؛ به‌ طور خودکار داده‌ها را از تأمین‌کنندگان شخص ثالث جمع‌آوری می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تا به طور مؤثر وسایل نقلیه و رانندگان را از یک برنامه واحد مدیریت کنید.

دسته بندی ها:سامانه اطلاعات ناوگان

جدیدترین مقاله