logo
blog cover

مسیربندی دقیق ناوگان پیمانکاران شهرداری در نرم افزار مدیریت ناوگان الستیک

14 بهمن 1402
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

با توسعه فناوری و تکنولوژی های پیشرفته از جمله هوش مصنوعی و اینترنت اشیا و استفاده از نرم افزارهای مدیریت ناوگان مبتنی بر هوش مصنوعی، شهرداری ها امکان بهبود عملکرد و نظارت بر کارکرد ناوگان پیمانکاران خدمات شهری را بیشتر کرده‌اند. یکی از ویژگی های برجسته در نرم افزار و سامانه ناوگان الستیک، قابلیت مسیربندی دقیق ناوگان پیمانکاران شهرداری است که تأثیر زیادی در بهینه سازی پیمایش ناوگان و افزایش کیفیت خدمات شهری دارد. استفاده از قابلیت مسیر بندی دقیق نرم افزار مدیریت ناوگان الستیک در مدیریت ناوگان پیمانکاران شهری، نه تنها به بهینه سازی فرآیند پیمایش خودروهای ناوگان کمک می‌کند بلکه امکان بهبود عملکرد و ارتقاء خدمات شهری را ارائه می‌دهد. این توانمندی باعث جلوگیری از تخلفات پیمانکاران، محاسبه دقیق پرداختی به پیمانکاران، افزایش شفافیت، بهره وری و کاهش هزینه ها در حوزه خدمات شهری شهرداری ها می‌شود.


استفاده از هوش مصنوعی در مسیر بندی خودروهای پیمانکاران شهرداری در سامانه الستیک

 

نرم افزار الستیک به واسطه ترکیب هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا و استفاده از داده‌های جغرافیایی، قابلیت مسیربندی دقیق ناوگان پیمانکاران شهرداری را با دقت تشخیص کمتر از 5 متر فراهم کرده است. این ویژگی به شهرداری ها این امکان را می‌دهد که به صورت دقیق تر مسیر حرکت و فعالیت‌های پیمانکاران خدمات شهری را نظارت کنند.


ارتقاء کیفیت خدمات پیمانکاران شهرداری با استفاده از نرم افزار مدیریت ناوگان خدمات شهری الستیک


با داشتن دید دقیق به مسیر حرکت ناوگان پیمانکاران، شهرداری ها قادرند بهبودهای مورد نیاز در ارائه خدمات شهری را شناسایی و اعمال کنند. این امکان باعث افزایش کیفیت خدمات شهری و بهره وری ناوگان در مصرف منابع می‌شود.


کاهش هزینه ها و زمان ارائه خدمات شهری برای شهرداری ها با کمک سیستم مدیریت ناوگان الستیک


مسیربندی دقیق نه تنها به شهرداری ها کمک می‌کند تا مصرف سوخت ناوگان را بهینه کنند بلکه زمان حرکت و پیمایش نیز به شکل بهتری مدیریت می‌شود. این اقدام به کاهش هزینه ها و بهبود توقف های غیرضروری منجر می‌شود.


مانیتورینگ آنلاین و پایش لحظه ای و آنی نحوه ارائه خدمات شهری ناوگان پیمانکاران شهرداری در نرم افزار الستیک


قابلیت مسیربندی دقیق الستیک، به شهرداری ها این امکان را می‌دهد که ناوگان پیمانکاران خدمات شهری را به صورت زنده پایش کنند و در صورت نیاز به تغییرات سریع واکنش نشان دهند


سامانه مدیریت ناوگان الستیک با ارائه راهکارهای تخصصی و مبتنی بر تکنولوژی های نوین جهانی، و استفاده از تجربه فنی سال ها فعالیت در حوزه اینترنت اشیا، توانایی برطرف کردن چالش شهرداری ها در حوزه مدیریت ناوگان را داشته و با مشاوره های تخصصی در این حوزه و اجرای خدمات نرم افزاری آن به شهرداری ها امکان بهبود بهره وری و ارائه خدمات بهتر را می‌دهد.


برای دریافت مشاوره رایگان جهت افزایش بهره وری و کاهش هزینه های ناوگان خود با ما تماس بگیرید.

دسته بندی ها:پیمانکاران شهرداریناوگان خدمات شهریمسیربندی خدمات شهرداری

جدیدترین مقاله