logo
blog cover

دسترسی به نمای لحظه‌ای از سفارش‌های در حال پردازش با سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک

12 فروردین 1403
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک یک راهکار نرم افزاری است که به خرده فروشان کمک می کند تا سفارشات مشتریان را از چندین کانال/مکان و به صورت لحظه ای، مدیریت و تکمیل کنند.

در واقع این سیستم؛ نمای کلی از موجودی کالا در مکان های مختلف را ارائه داده و به خرده فروشان امکان می‌دهد تا سفارشات را از هر کانالی و در هر مکانی پردازش کنند و به راحتی آن‌ها را به مشتریان خود تحویل دهند.


 

دسترسی به نمای لحظه‌ای از سفارش‌های در حال پردازش با سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک  



خرده فروشان با اجرای سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک، دید جامع تری نسبت به زنجیره تامین خود به دست خواهند آورد. در واقع، سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک به مدیران یک سازمان؛ کنترل بیشتری بر مدیریت زنجیره تأمین، هماهنگی سفارشات و حتی دسترسی به نمای لحظه‌ای از سفارش‌های در حال پردازش و میزان موجودی در حال حمل را ارائه می‌دهد.  

این امر باعث می شود تا کسب و کارها از نرخ بازدهی و اثربخشی بالاتر و همچنین انعطاف پذیری بیشتری بهره مند شوند که در نهایت منجر به صورت های مالی و شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مالی بهتر خواهد شد.

بنابراین، مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک عبارتند از:

 


قابلیت مدیریت تمام فرآیندهای تکمیل سفارشات


یک سیستم مدیریت ارسال سفارشات قدیمی ممکن است که تنها بتواند به تعداد محدودی از سیستم‌های ارائه دهنده  حمل و نقل متصل شود، که این امر مشاغل را مجبور می کند تا برای دسترسی به گزینه های حمل و نقل مناسب تر از نرم افزارهای دیگری استفاده کنند. هر یک از این افزونه ها، هزینه ای جداگانه خواهد داشت که به کل هزینه‌های اجرای این سیستم اضافه شده و فشار بیشتری بر سرمایه در گردش خالص وارد می کند.


در مقابل، با به‌کارگیری سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک، کسب‌وکارها به یک مرکز کانونی با قابلیت مدیریت تمام فرآیندهای تکمیل سفارشات دست پیدا می‌کنند که این امکان منجر به ایجاد فرایندهایی منسجم‌تر و با قابلیت مدیریتی بهتر نیز می‌گردد. در واقع، این امر منجر به افزایش نسبت درآمد به هزینه‌های عملیاتی می‌شود.

علاوه بر این مورد، سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک، قابلیت تفکیک سفارش‌ها را ارئه می‌دهد که باعث کاهش هزینه حمل و نقل و تکمیل سفارشات در تمامی کانال‌ها می‌شود. این امر منجر به اجرای جریان‌های کاری تعریف‌شده‌تر و نظارت گسترده بر نتایج می‌شود که در نهایت منجر به افزایش بهره‌وری و در نتیجه سودآوری کسب‌ و کارها می‌گردد.



یکپارچه‌سازی چندکاناله


با استفاده از سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک، کانال‌های فروش و سیستم‌های مجزا را می‌توان بسیار مؤثرتر به یکدیگر سینک کرد. در واقع با کمک این سیستم؛ حتی زمانی که کانال‌های مختلف و موقعیت‌های فروشگاه یا انبار در تصویر وجود نداشته باشد، تأمین موجودی به آسان‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود. بنابراین، سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک، دقت و صحت داده‌های تکمیل سفارش کسب ‌و کار شما را تضمین می‌کند.


در مقابل، اگر از یک سیستم مدیریت سفارش سنتی استفاده می‌کنید، باید چندین سیستم را با هم مدیریت کنید که این امر باعث کند شدن روند به‌روزرسانی‌ها و حتی ارائه دیتاهای اشتباه از وضعیت موجودی لحظه‌ای شما می‌شود.



تجربه مشتریان


یکی از بزرگترین چالش‌هایی که یک کسب ‌و کار می‌تواند با آن مواجه شود، عدم تکمیل فرآیند تکمیل سفارش به دلیل مدیریت ضعیف موجودی است. چرا که اگر کسب و کار شما با کمبود کالا مواجه شود، سود حاصل از فروش نیز کاهش می‌یابد.


این چالش ها را می توان با استفاده از سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک برطرف کرد. با استفاده از این سیستم می توانید یک نمای کلی از میزان موجودی و همچنین تامین کنندگان خود داشته باشید. این کار پیش بینی و واکنش به سناریوهای غیرمنتظره را برای شما آسان تر خواهد کرد.

همچنین، با توجه به اینکه سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک به شما امکان می‌دهد تا موجودی خود را در چندین کانال ردیابی کنید، کنترل بسیار بیشتری بر ارائه محصولات مورد نیاز مشتریان خود خواهید داشت. این امر منجر به افزایش سرعت فروش، سودآوری سریع‌تر و همچنین بازده سرمایه گذاری بالاتر برای کسب و کار شما خواهد شد.



دید جهانی


یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک این است که منجر به ارائه دید بهتری از موجودی کسب و کار شما در سطح بین المللی خواهد شد. با اتصال لجستیک شخص ثالث (3PL) و انبارهای بین المللی شما به این سیستم، سفارش و دریافت محصولات از هر کجا برای مصرف کنندگان شما آسان تر می شود و منجر به تکرار فروش و نسبت بالاتر حساب های دریافتنی در مقابل حساب های پرداختنی خواهد شد.



ذخیره سازی ابری (Cloud)


سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک مبتنی بر ابر است؛ در واقع، ساختار ابری به گونه‌ای است که حتی زمانی که به‌روزرسانی‌هایی در سیستم مدیریت سفارش توزیع‌شده انجام می‌شود، این به‌روزرسانی‌ها بدون تأثیرگذاری بر سرویس، بلافاصله برای مشتریان شما در دسترس قرار می‌گیرند.


همچنین این سیستم یک راه‌حل مبتنی بر شبکه را ارائه می‌دهد که منجر به مدیریت بهتر برای پردازش اطلاعات، اجرای استراتژی‌های تجاری شما و نظارت بر عملکرد می‌شود. در واقع، با استفاده از سیستم مدیریت ارسال سفارشات اُلستیک، ارزیابی و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌های هوشمند، آسان‌تر می‌شود.

 


در نتیجه سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک؛ مدیریت ریسک کسب و کار شما را بهبود می‌بخشد و میزان پایداری را افزایش داده و در عین حال این اطمینان را می‌دهد که با کمک این سیستم، کسب و کار شما  قادر به ادغام زنجیره‌های تامین پایدار، کسب سود دهی بالا و بهره‌وری بیشتر خواهد شد.

دسته بندی ها:سیستم مدیریت ارسال مرسولات اُلستیک

جدیدترین مقاله