logo
blog cover

نرم افزار AVL

23 دی 1401
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

 AVL؛ بزرگترین شرکت مستقل جهان برای توسعه، شبیه سازی و انواع آزمایش در صنعت خودرو و در بخش‌های دیگر است. این شرکت با تکیه بر روحیه پیشگامی خود؛ مفاهیم، ​​راه حل‌ها و روش‌هایی را برای شکل دادن به روندهای حرکتی آینده در صنعت خودرو ارائه می‌دهد.

 

نرم افزار AVL

 

شرکت AVL در سال 2008 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون رشد خوبی را تجربه کرده است. این شرکت تاکنون حدود 600 کارمند از بیش از 40 کشور جهان دارد. هدف این شرکت؛ تمرکز بر روی نرم‌افزارها و راه‌حل‌های سیستمی پیشرو در فناوری برای تحرک هوشمند و سازگار با محیط زیست و همچنین یکپارچه‌سازی سیستم و توسعه الکترونیک است.

 AVL سال‌هاست که انواع سیستم‌های رانندگی را طراحی و بهبود می‌بخشد و در حال تحقق چشم‌اندازهای جدید برای آینده است. از یک طرف، نرم افزار AVL به خودروها و کامیون‌ها کمک می‌کند تا با مقررات مطابقت داشته باشند، از سوی دیگر، عملکردهای پیچیده وسایل نقلیه الکتریکی مدرن را به طور قابل اعتماد کنترل می‌کند.

 

نرم افزار AVL و توابع به اعداد

 

بر اساس دانش فنی قوی، این شرکت با مشتریان خود در سراسر جهان همکاری می‌کند و با هم راه حل‌های جامعی را توسعه می‌دهند. تمرکز بر موضوعاتی چون صرفه جویی در مصرف سوخت، بهینه سازی عملکرد و به حداقل رساندن آلاینده ها برای مفاهیم رانندگی کلاسیک و افزایش کارایی برای برنامه‌های حمل و نقل الکترونیکی است و همچنین شامل موارد زیر است:

 

  • ADAS/AD و اتصال: سیستم‌های پیشرفته کمک راننده، رانندگی خودکار
  • ADAS و اتصال
  • کنترل‌های احتراق حریق
  • دیجیتالی شدن
  • خودرو با باتری قابل شارژ
  • E-Drive
  • واحدهای کنترل الکترونیکی
  • شبیه سازی EMC
  • شبیه سازی EMV
  • ایمنی
  • واحد کنترل انتزاعی
  • امنیت

 

این مطلب را هم بخوانید: چرا باید از سامانه ردیابی استفاده کنیم؟


نرم افزار AVL به عنوان کارفرما

 

چندین عامل این شرکت و موفقیت آن‌ها را متمایز می کند:


تجربه، دانش و به ویژه تلاش مشترک تیم بین المللی؛ این عوامل را شکل می‌دهد. این شرکت روز به روز راه حل‌های نوآورانه ای را برای مشتریان خود توسعه می‌دهد وبنابراین، استانداردهای جدید و پیشگامانه ای را تعیین می‌کند.

 

نرم افزار AVL؛ شبیه سازی و تحلیل


شبیه سازی، تجزیه و تحلیل نرم افزار AVL؛ هنگام توسعه اتومبیل‌های مسابقه ای، امروزه یک امر ضروری است:

 

تعداد نمونه‌های اولیه باید به حداقل برسد، زمان تست باید کوتاه باشد و هزینه‌ها تا حد امکان پایین باشد. نرم افزار AVL RACETECH راه حل‌های مناسبی را ارائه می‌دهد. با ابزارهای شبیه سازی گسترده خود، در حال دستیابی به یک جهش کوانتومی در توسعه قطعات، سیستم‌ها و خودروهای با کارایی بالا است.

 

شبیه سازی مسابقه کاملا پویا با نرم افزار AVL


زنجیره ابزار شبیه سازی دینامیک وسیله نقلیه برای برنامه‌های مسابقه‌ای، منحصر به فرد هستند. هر ابزار می‌تواند به عنوان یک راه حل مستقل یا به عنوان بخشی از یک سیستم کاملا یکپارچه استفاده شود.

 

ویژگی شبیه‌سازی دینامیک وسیله نقلیه داخلی، زمان‌های دور مسابقات را شبیه‌ سازی و بهینه ‌سازی می‌کند و به صورت محلی یا در فضای ابری داده شبیه سازی می‌کند. قدرت پردازش به طور قابل توجهی توسط یک راه حل مبتنی بر ابرداده افزایش می یابد:

به این صورت که می‌توان تا 100000 دور را در مدت زمان بسیار کوتاهی شبیه سازی کرد تا تنظیم بهینه برای یک ماشین مسابقه تعیین شود. نرم افزار AVL VSM RACE مدل های جامعی از کل خودرو و محیط را در خود جای داده است و هر پارامتر را می توان به طور خودکار تغییر داد.

 

تجزیه و تحلیل خودکار داده ها توسط نرم افزار AVL

 

AVL DRIVE RACE تجزیه و تحلیل داده ها را خودکار می‌کند و یک عامل مهم با توجه به حجم بالای داده‌های شبیه سازی است. نرم افزار AVL ؛ ورودی تمام سیستم‌های جمع آوری داده های معمولی را ادغام و پردازش می‌کند. این ویژگی امکان مقایسه قطعی بین شبیه سازی و داده های واقعی خودرو را فراهم می‌کند.


این مطلب را هم بخوانید: چگونه راه حل‌های مدیریت ناوگان حمل و نقل می توانند به کاهش هزینه‌ها کمک کنند


تجسم نتایج در نرم افزار AVL

 

AVL Simbook RACE تجزیه و تحلیل‌های به‌دست‌آمده با AVL DRIVE RACE را به تصویر می‌کشد و به مهندسان در پیست مسابقه کمک می‌کند تا راه‌حل‌های بهینه را پیدا کنند. این نرم افزار می تواند بیش از 50000 نوع تنظیم را پردازش کند و انواع مختلفی از آن‌ها را ارائه می‌دهد. تنظیمات خودرو را می توان با مشخص کردن شرایطی مانند هندلینگ و پایداری برای هر موقعیت، انتخاب کرد.

 

ارزیابی میزان تاثیرات در نرم افزار AVL


AVL Kinsolver RACE یک ابزار سینماتیک برای انواع شاسی است و محاسبه می‌کند که تغییرات مختصات سیستم تعلیق چگونه بر زمان دور، هندلینگ و رفتار رانندگی تأثیر می‌گذارد. این امر با ادغام نرم افزار در ابزار شبیه سازی زمان دور، AVL VSM RACE امکان پذیر شده است.

 

ابزار شبیه سازی چند رشته ای در نرم افزار AVL

 

AVL CRUISE M راه حلی انعطاف پذیر برای طیف گسترده ای از کاربردها برای شبیه سازی سیستم محرکه اتومبیل‌های مسابقه است؛ که شامل تجزیه و تحلیل مفهوم سیستم نیروی محرکه، طراحی زیرسیستم‌ها و ادغام اجزای مجازی است. علاوه بر این موارد، M همچنین می‌تواند برای برنامه های نرم افزار در حلقه (SiL) استفاده شود و در محیط های Hardware-in-The-Loop (HiL) و محیط های آزمایشی اجرا شود. به لطف زیرساخت حل‌کننده سفارشی، این نرم‌افزار محاسبات بسیار سریع را انجام می‌دهد.

 

کنترل جریان بهینه در نرم افزار AVL

 

AVL FIRE M یک راه حل منحصر به فرد شبیه سازی CFD (دینامیک سیالات محاسباتی) است که با آن از توسعه سیستم‌های پیشرانه معمولی و الکتریکی پشتیبانی می‌شود. نرم افزار AVL امکان محاسبه دقیق جریان سیال تک فازی یا چند فازی و برهمکنش های حرارتی مربوطه را فراهم می‌کند؛ همچنین می‌تواند آئرودینامیک را که برای اتومبیل های مسابقه بسیار مهم است، تجزیه و تحلیل کند.

در ترکیب با روش نوآورانه بدنه تعبیه شده، خواص آیرودینامیکی طراحی خودرو را می توان به سرعت و به طور موثر بهینه کرد. پیش‌بینی‌های ثابت پیشرانه‌ای که انجام می‌شود؛ اغلب عامل کلیدی، برای زمان‌های دور سریع‌تر هستند.

دسته بندی ها:نرم افزار AVL

جدیدترین مقاله